Ga naar inhoud

Eurocade 2013 14 én 15 september 2013 Locatie: Nederlands instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum


Aanbevolen berichten

Ik heb de aankondiging eerder gezien, maar ik weet even zo snel niet in welk topic dat was.

Heel gave locatie ook, daarom heb ik het onthouden.

Normaal gesproken moet je kunnen knippen/plakken, lukt het niet dan even plakken in notepad/kladblok, dat opnieuw kopiëren en weer plakken. De editor is nogal kieskeurig soms.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ha, dat is mijn aankondiging van eurocade 2013 / The Reto Game Experience. Ik zal de tekst hier ook nog even opnemen.

OK, jongens, het is zover, dit is de officiële aankondiging van

EUROCADE 2013 / The Retro Game Experience

Datum: 14 én 15 september 2013

Locatie: Nederlands instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum

BeeldenGeluid02.jpg

Het wordt groter, gevarieerder en nog beter dan de 2012 editie. Dat we voor 2013 iets speciaals kunnen gaan doen hebben we volledig te danken aan de ideeën en inzet van gyruss (Pieter), waarvoor hulde. :D

Direct na Eurocade 2012, of eigenlijk al er voor, had Pieter een idee. Een idee wat fantastisch is en waar hij de afgelopen paar maanden erg druk mee is geweest. En het idee is .....

Eurocade 2013 / The Retro Game Experience

Een Experience waar het retro gamen op een specifieke en zeer originele wijze getoond en actief beleefd kan worden. De experience is gericht op retro gamen tot het jaar 2000, en behelst zowel console gamen als ook arcade gamen (Westers en Oosters) en alles wat daarmee te maken heeft.

Eurocade 2013 zal een integraal onderdeel zijn van 'The Retro Game Experience', georganiseerd door een samenwerkingsverband van Beeld en Geluid en het Eurocade team. :O :shock:

The Retro Game Experience, en dus ook Eurocade, zal de beschikking hebben over twee grote multimedia zalen, volledig uitgerust met analoge en digitale (video-) projecie uitrusting en ambiente RGB led verlichting. Daarnaast staan een aantal andere ruimten en corridors tot onze beschikking. En ook faciliteiten, zoals het 'Grand Café'.

Er zal van alles te zien en te doen zijn, maar we willen niet nu al te veel verklappen. OK, een klein tipje van de sluier: waar de Eurocade 2011 en 2012 edities met name gericht waren op classic arcade gaming, komen deze keer ook de Candy Cab liefhebbers aan hun trekken. En er is meer, veel meer. Daarover later meer. :twisted:

Kortom, streep 14 en 15 september al vast aan in je agenda, want deze EUROCADE 2013 wil je zeker niet missen. En neem je familie mee, want er is meer te zien dan The Retro Game Experience en Eurocade.

Ik heb het gevoel, en de wens, dat deze Experience, inclusief Eurocade, meer dan ooit een community effort wordt en moet zijn. Dus heb je goede ideeën of andere input, laat het ons weten. Er zijn 4 Eurocade teamleden actief op dit forum (gyruss, level42, robinholland en ik, zei de gek).

Edit: hm, inderdaad, de editor lijkt niet lekker overweg te kunnen met grootte- en kleuraanpassingen van de tekst. Helaas.

aangepast door ckong
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...