Ga naar inhoud

Retro Game Beurs / Event 2013 in Elst - 26 Oktober 2013


Aanbevolen berichten

Retro Event 2013

Op zaterdag 26 oktober 2013 vind er in Elst (gelderland) een retro beurs plaats onder de naam Retro Event 2013 . Op de retrobeurs zul je een diversiteit aan verkopers, en homebrew ontwikkelaars aantreffen uit verschillende landen in europa.

Er zal genoeg te vinden zijn voor je favoriete game consoles zoals de Nintendo, Sega, Playstation, Atari, Colecovision, Intellivision, Commodore, MSX, Sinclair, Neo Geo, handhelds, etc.

Meer dan alleen een beurs...

Maar retroevent is meer dan alleen een beurs. Naast de beurs is er ook een museum-gedeelte en een homebrew-area waar homebrew ontwikkelaars de kans krijgen zichzelf te profileren.

Avondprogramma met Q&A Panels en afterparty...

Na het eten zullen er in de vroege Q&A panels gehouden worden met bekende game-ontwikkelaars van vroeger en nu, gevolgt door een afterparty met muziek van een bekende game-muzikant.

Meer informatie hierover zal in de komende maanden bekend worden gemaakt.

Adres en informatie...

Datum: 26-10-2013

Adres:

Zalencentrum “Onder de toren”

St. Maartenstraat 34

6661 DA Elst

Nederland

Openingstijden beurs: 10:00 – 16:00

Openingstijden Q & A sessies en afterparty: 19:00 – 23:00

Entree: 4 euro

Voor meer informatie over Retro Event kijk op http://www.retroevent.org

aangepast door revivalstudios
Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Tegen die tijd naar jou ook even een stapeltje Retroforum flyers? Kunnen ze daar worden uitgedeeld ;)

Kom gewoon gezellig langs! Het is niet vaak dat er in nederland een retrogame beurs georganiseerd word met zoveel verschillende facetten (iets wat bijvoorbeeld in amerika wel gebruikelijk is).

Graag hoor ik ook van de bezoekers van dit forum wat jullie van dit idee vinden.

- Is nederland klaar voor een retro gaming evenement dat meer omvat dan alleen de verkoop van games?

- Heb je interesse om te komen? Laat het weten op hett forum of via de website.

aangepast door revivalstudios
Link naar bericht
Delen op andere sites

Elst is aan de andere kant van het land, dat gaat hem helaas echt niet worden voor mij. Het idee spreekt me wel aan, vooral omdat er homebrewers aanwezig zijn.

Een event waar meer te doen is dan kopen van spullen is juist veel leuker wat mij betreft. Het is leuk voor er bij hoor, dat kopen van spullen, het is namelijk toch meestal een kwestie van je knip dik trekken (kijk naar de user die 1000 euro vroeg voor zijn NES set) dan dat je echt iets kunt scoren. Daarom is een soort interactief museum op een beurs veel leuker, helemaal als er ook nieuwe games zijn, games die nog niemand kent.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Elst is aan de andere kant van het land, dat gaat hem helaas echt niet worden voor mij. Het idee spreekt me wel aan, vooral omdat er homebrewers aanwezig zijn.

Er komen mensen uit Oostenrijk, duitsland en de UK ;-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...

Kom gewoon gezellig langs! Het is niet vaak dat er in nederland een retrogame beurs georganiseerd word met zoveel verschillende facetten (iets wat bijvoorbeeld in amerika wel gebruikelijk is).

Graag hoor ik ook van de bezoekers van dit forum wat jullie van dit idee vinden.

- Is nederland klaar voor een retro gaming evenement dat meer omvat dan alleen de verkoop van games?

- Heb je interesse om te komen? Laat het weten op hett forum of via de website.

Ik dacht wel dat Nederland daar klaar voor is, kijk maar eens hoe succesvol de eerste editie van The Retro Game Experience / Eurocade 2013 was, onlangs gehouden in hilversum. *) Daar zijn duizenden bezoekers op afgekomen.

aangepast door ckong
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...