Ga naar inhoud

Het Huis Anubis


Aanbevolen berichten

Het Huis Anubis is een televisieserie die gaat over een Egyptisch mysterie.

Er leven 7 jongeren in het internaat "Het Huis Anubis" :

- Fabian: De studiebol

- Patricia: De bitch

- Joyce: Het populaire meisje

- Jeroen: De chanteur

- Appie: De grappenmaker

- Amber: Het blondje

- Mara: Het stille meisje

Maar dan, op een dag, verdwijnt Joyce. Er komt een nieuw meisje, Nienke. Wie is deze Nienke, en waarom staat ze steeds veel eerder op dan de rest?

De werknemers:

- Victor: De congierge, heeft een opgezette raaf genaamd Corvus. Altijd chagerijnig, en zit altijd in zijn kelder...

- Meneer van Swieten - Het schoolhoofd, heeft een apart gevoel voor humor, heeft iets met Latijn, en met klassieke muziek.

- Mevrouw van Engelen - Geeft Nederlands

- Jason: Geeft drama en geschiedenis

Seizoen 1: Draait om de verdwijning van Joyce. Waarom spannen alle leraren (en Victor) samen, waar houden ze Joyce verborgen, en waarom? Ligt de Heilige Graal echt in het Huis Anubis verborgen?

Seizoen 2: Wie is toch die mysterieuze man met ravenmasker? En wat wil hij met de graal? En wie is de uitverkorene?

Seizoen 3: Waar is de Traan van Isis verborgen? Wie zal de strijd winnen, de Club van de Oude Wilg, Victor senior of Zeno Terpstra en zijn compagnon Rufus Malpied? Of verliezen zij allemaal van de geheimzinnige dokter? Wat is toch dat cobrateken, en is Fabian echt dood?

Seizoen 4: De Club moet de Traan van Isis zuiveren voordat ze Noa kunnen redden! Kunnen ze Matthijs wel vertrouwen, of staat hij toch aan de kant van zijn vader? Jacob is erg gevaarlijk, en om alles nog erger te maken heeft Victor's zus Marijke het hele huis overgenomen. En je dacht dat Victor streng was...

Anubis is mijn favoriete serie :)

Er kwam later ook nog een spin-off, De Vijf van het Magische Zwaard, met een Keltisch mysterie in plaats van een Egyptisch, maar die was een stuk minder.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze serie behoort ook tot de flardenseries die ik langs heb zien komen. Toen een supermarkt (Boni, C1000?) begon met het uitdelen van plaatjes als je voor zoveel euro boodschappen had gekocht, vroeg ik me af waarom de serie zo populair was. Toen heb ik een paar afleveringen op YouTube gezien. Ik heb er nog wel een paar te bekijken, dus nog geen echte mening hierover.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...