Ga naar inhoud

16 juni VIP-middag ARCADE & MULTIPLAYER in EPE (GLD)


Aanbevolen berichten

Ben jij een gamer? Kom 16 juni naar de VIP-middag Arcade & Multiplayer in het Spelcomputer Museum te Epe!

De VIP-middag Arcade&Multiplayer in Epe is een gameparty om nooit meer te vergeten. Er zijn meer dan 50 spelcomputers en 25 arcadekasten speelbaar opgesteld en we zullen met steeds meer onthullingen komen over deze middag.

Onthullingen

1.De hele middag gamen op meer dan 50 spelcomputers en 25 arcadekasten die speelbaar staan opgesteld. Beleef een middag vol nostalgie: van Pong tot Mortal Kombat op de originele arcadekast.

2. We houden een highscore competitie van de game Tetris in zijn puurste vorm, namelijk op de arcade. De speler met de hoogste score krijgt een eervolle vermelding op Retrokings.nl en wint een prachtig prijzenpakket!

3. Ontmoet verschillende gamers, waaronder de RETROKINGS, MouseControl, PC-King, Mr Atari en natuurlijk de eigenaars van het BONAMI SPELCOMPUTER MUSEUM.

4. Speciaal voor vaderdag: moeders mogen gratis naar binnen! (kinderen tot 3 jaar ook!)

Entree prijzen (hiermee kun je de hele middag gratis gamen!)

-Voorverkoop €7,- (Normaal €10,-)

Reserveren is aan te raden, want op=op.

Dit kan via info@spelcomputermuseum.nl (website).

Datum en locatie

De VIP-MIDDAG wordt gehouden op zondag 16 juni 2013 van 13.00-17.00 in het Bonami Spelcomputer Museum te Epe (Gelderland).

Bonami Spelcomputer Museum

Markt 5

8161CL Epe

Je kunt op dit moment ook nog VIP kaarten winnen. Check hiervoor de Facebook pagina.

aangepast door midden
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit ging niet helemaal goed. Kleurgebruik, fonts en fontgrootte zijn uitgeschakeld, je kunt alleen normale accenten gebruiken (bold, italic, underline, sub en sup). Als je vanaf een andere rich editor plakt moet je eerst in Notepad ofzo plakken, dat kopiëren en weer hier plakken, dan gaat het goed.

Ik zou graag zien dat er wat flyers liggen en ook actief worden uitgedeeld, er wordt hier immers gratis reclame gemaakt voor de evenementen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tof! Heb meteen een mailtje gestuurd om kaartje te fixen in de voorverkoop :) Ook wat vrienden gevraagd op Facebook, maar nog geen reactie gehad..

Nagenoeg nooit op arcadekasten gespeeld, maar dat mag de pret niet drukken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat schuift dat? B) Heb er al paar link gestuurd naar dit topic / deze site, dus wie weet :)

Het schuift meer gezelligheid en levendigheid op het forum ;)

En het schuift een 100% reclamevrij forum. Geen banners, geen google ads, niets van dat alles. Gewoon een forum zoals het ooit bedoeld is: voor en door users.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het schuift meer gezelligheid en levendigheid op het forum ;)

En het schuift een 100% reclamevrij forum. Geen banners, geen google ads, niets van dat alles. Gewoon een forum zoals het ooit bedoeld is: voor en door users.

He jammer, vind het altijd extra spanning opwekken, wachten tot de verplichte ad afgelopen is voordat het daadwerkelijke filmpje pas afgespeeld wordt!

En nou ja, geen reclame.. Ik zie toch een beste lading merknamen voorbij komen, met name bij de games. Foei! :7

Link naar bericht
Delen op andere sites

He jammer, vind het altijd extra spanning opwekken, wachten tot de verplichte ad afgelopen is voordat het daadwerkelijke filmpje pas afgespeeld wordt!

En nou ja, geen reclame.. Ik zie toch een beste lading merknamen voorbij komen, met name bij de games. Foei! :7

Haha, dat is geen reclame natuurlijk. Er komt geen cent binnen via het forum, maar het forum wordt ook niet ontsierd door lelijke advertenties ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

:D Nou hier dan de uitgenodigde vriend van VR!DZ. Ik vond de VIP-middag erg gaaf! Vooral op de Commodore64, de Vectrex en die tabletop met vage semi-3D shooter (niet Xevious maar wel iets met een X wassie genoemd) heb ik erg van genoten.

Ik zal vandeweek 't forum eens verder doorspitten, zie jullie daar!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Waar kan ik trouwens de foto's terugvinden? Er werd verteld dat het op Retrokings.nl zou komen te staan, maar heb ze daar volgens mij nog niet gezien.. (met name de foto's van de prijsuitreiking :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij heb je mijn vraag niet goed gelezen? ;) Ik vroeg of ze al ergens online te vinden zijn, niet dat ik ze zelf online wil zetten :) Heb zelf ook geen foto's gemaakt verder.. Maar omdat ik dus degene was die het shirt had gewonnen, en daar ook foto's van waren gemaakt, wil ik ze wel eens terugzien

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij heb je mijn vraag niet goed gelezen? ;) Ik vroeg of ze al ergens online te vinden zijn, niet dat ik ze zelf online wil zetten :) Heb zelf ook geen foto's gemaakt verder.. Maar omdat ik dus degene was die het shirt had gewonnen, en daar ook foto's van waren gemaakt, wil ik ze wel eens terugzien

Ik had het ook niet specifiek tegen jou, meer tegen degene die jouw vraag gaat beantwoorden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beter meldt die persoon zich dan snel :P Achja, de foto's komen vroeg of laat vanzelf wel een keertje tevoorschijn :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook nog geen foto's gezien, hele goede kan ik deze ook gelijk op ons eigen forum plaatsen

Ik zal het aan Retrokings vragen

Wel geweldig dat je het zo leuk vond.

En samen nog even gezellig gepraat.

Groetjes,

Naom

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook nog geen foto's gezien, hele goede kan ik deze ook gelijk op ons eigen forum plaatsen

Ik zal het aan Retrokings vragen

Wel geweldig dat je het zo leuk vond.

En samen nog even gezellig gepraat.

Groetjes,

Naom

Aah, ik wist helemaal niet dat jullie ook een eigen forum hadden? Dat is zeker net begonnen, gezien ik er eerder nooit van gehoord had? :)

Misschien dat de users daar zich ook eens op Retroforum kunnen aanmelden :D

Waarom doe je de groetjes in een forumtopic? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Groetjes deed ik aan VR!DZ om dat dat leuk is en we elkaar een beetje kennen.

We hebben al jaren een eigen forum, zelfs gevraagd of jullie willen samen werken maar meer dan hier wat posten in ruil voor folders is er niet. (jullie zijn ook de enige waarvan we folders neerleggen anders zou de tafel alleen al vol liggen met folders van andere fora)

Wij hebben nu ook retrokings en daar word zelfs naar dit forum verwezen ipv naar het forum van Bonami

aangepast door Naomi
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...