Ga naar inhoud

De Beeld en Geluid Retro Game Experience - 14 & 15 september


Aanbevolen berichten

Het was zeker tof! Echt ook een gruwelijk gebouw, damn! :D Maar was zeker tof, ik was er dus naar toe geweest met Weevil. Volgens mij zie je ons ook op die overzichtsfoto van samba-boy.. die 2 kale koppies die je boven de linkse witte kast uit ziet steken, bij het oranje trappengat :P Dat was iig het eerste spel wat we speelden daar, een of ander vliegtuig shoot m up spelletje waar we tig continues doorheen gejaagd hebben. Thank god it was freeplay :P

Vandaag niet meer gegaan helaas, vanwege een verjaardag gisteravond. Ik mag hopen dat er een vervolg van komt, dan ben ik zeker van de partij! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

'Stelletje autisten' :lol: Was ook echt niet te doen, Pong spelen met kleine batjes en snelheid op high :P Waar heb je die foto gevonden dan? Wil wel meer foto en filmmateriaal zien, weet dat ik meerdere keren fotografen in mn buurt bezig zag :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

GVD!!!! Ik lees nu mn mail, en zie dat ik vrijdagavond laat nog een mail van Magix Buttons had gekregen, dat ik de winnaar was van gratis kaarten!!! Terwijl ik toen al kaartjes had besteld / op dat tijdstip niet meer online was. CRAP!

Heb ik het geluk dat ik iets win op vrijdag de 13e, heb ik weer de pech dat ik er nu pas achter kom :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

'Stelletje autisten' :lol: Was ook echt niet te doen, Pong spelen met kleine batjes en snelheid op high :P Waar heb je die foto gevonden dan? Wil wel meer foto en filmmateriaal zien, weet dat ik meerdere keren fotografen in mn buurt bezig zag :)

Die foto staat tussen het album waarvan ik de link gaf, paar posts geleden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

'Stelletje autisten' :lol: Was ook echt niet te doen, Pong spelen met kleine batjes en snelheid op high :P Waar heb je die foto gevonden dan? Wil wel meer foto en filmmateriaal zien, weet dat ik meerdere keren fotografen in mn buurt bezig zag :)

Is een foto die ik nog gemaakt heb. Eigenlijk had ik er met een Retroforumpetje, -shirt, -jasje of -stofkap op een professionele microfoon willen rondlopen, maar die bestaan nog niet. :')

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...