Ga naar inhoud

Antwerp Game Days


Aanbevolen berichten

Leuk hoor zo'n evenement. En ik wil niet als één of andere mega feminist op de baricade springen maar... Ik snap als gamer dan het nut van zo'n vrouw met enorm tetten en een controller dan weer niet zo goed op de poster. Beetje jammer en onnodig, en weer heerlijk cliché voor de gamewereld. https://www.facebook.com/events/111511162325754/

Game-days1-1024x985_zps8743644b.jpg

aangepast door MsMarvel87
Link naar bericht
Delen op andere sites

Als er dan ook nog eens 'Gratis Inkom' naast die vrouw staat, maakt dat het wel helemaal dubieus ja.. (Ja ik ben bekend met de Vlaamse taal ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik trouwens beter kijk op die poster (en ja dat is lastig als je steeds wordt afgeleid).. Het klopt ook gewoon niet! Die ballon links lijkt VOOR de tak van de palmboom te zitten. Hoe groot moet die boom dan wel niet zijn? Of is de ballon gewoon klein? Om nog maar te zwijgen over die 'bomen' (?) die op de voorgrond staan..

En de zon zit rechtsboven in de hoek.. op zich al knap dat die 'foto' dan al zo gemaakt kan zijn.. maar klopt verder niet met schaduw/lichtinval.. Bijv de schaduw van de controller zit links op haar tet? En haar wang rechts laat zien dat de lichtbron vanaf die kant komt.

Ook te bedenken dat je haar recht van voren ziet, en de ballon links ook min of meer 'en profil'.. terwijl je de palmbomen meer van onderen ziet, onder een hoek..

Volgens mij kunnen we zo nog wel even door blijven gaan!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...