Ga naar inhoud

TK: Playstation 1 + 2 + Xbox + Nintendo WII + HD Monitor + Games


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik ben hartstikke nieuw hier ;D

erm ja ik heb wat consoles te koop staan.

o ja en marktplaats, wat een klote site.

Er is niet veel mee gespeeld, en zijn zo goed als nieuw, de consoles zelf hebben geen sporen van gebruik.

Playstation 1 + alle accessoires + 2 memory cards

Playstation 2 + alle accessoires + 1 memory card + games + 2 controllers die tevens ook gewoon werken op de Playstation 1

Xbox + alle accessoires + 2 controllers + games + extra hd kabel voor HDMI tv's + officiƫle Xbox Day 1 booklets, Day 1 stickers Xbox

Nintendo WII + alle accessoires + sensor balk + games + 4 WII controllers + 2 gamecube controllers (Deze Nintendo WII is Backwards compatible dus je kan er gewoon al je originele gamecube games op spelen!) + WII Remote pistol behuizing

1 x NEO FULL HD LCD Scherm + alle accessoires 3 maanden oud.

Alleen alles in 1 set.

Alles werkt naar behoren, ik ben altijd zuinig op mijn spullen geweest.

PS: Ik verstuur niets, graag zelf ophalen :)

Prijs tussen de 225,- en de 250,-

Mocht u vragen hebben?

Stuur even een berichtje.

post-855-0-94844400-1377277288.jpg

post-855-0-72669700-1377277294.jpg

post-855-0-42239100-1377277305.jpg

post-855-0-63700600-1377277895.jpg

aangepast door DrloVe2k3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Alleen alles in 1 set, niet los en alleen af te halen? Even om duidelijkheid te scheppen ;)

Pfff mijn excuus is waarschijnlijk dat mijn hersenen dood zijn, net bij de fitness geweest ben helemaal op ;d
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik geef je wel een relatief kleine kans dat je het als 1 set kunt verkopen, de een heeft dit al, de ander dat. Maar je mag het natuurlijk ook even aankijken en daarna kun je het altijd nog aan laten passen.

Nee dat begrijp ik :) Als iemand met een mooie prijs komt is alles van hem/haar

Op andere websites staat alles nog steeds voor 300,-

We wachten eventjes af :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

*Mierenneukmodus: op de foto zie ik 2 Virtual Console-controllers voor de Wii.. bedoel je dat met Gamecube-controllers? Of bedoel je met 4 Wii controllers de 2 remotes en dus die 2 VC-controllers?

Niet dat ik interesse heb (heb zelf al een Wii met vanalles erop en eraan), maar dan is het duidelijker voor mogelijk geĆÆnteresseerden :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

*Mierenneukmodus: op de foto zie ik 2 Virtual Console-controllers voor de Wii.. bedoel je dat met Gamecube-controllers? Of bedoel je met 4 Wii controllers de 2 remotes en dus die 2 VC-controllers?

Niet dat ik interesse heb (heb zelf al een Wii met vanalles erop en eraan), maar dan is het duidelijker voor mogelijk geĆÆnteresseerden :)

Om nog mierenneukeriger te zijn: dat zijn Classic controllers, geen VC controllers :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook goed :P Maar ze werden met name op de markt gebracht, om vooral gebruikt te worden met spellen die je via Virtual Console kon kopen/spelen, vandaar ;) (al vertel ik je dan niks nieuws)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sorry koelkast maar als je wilt kun je alles verwijderen, dreigen met laatste waarschuwing etc daar heb ik allemaal niet zon zin in.

Je mag mijn account ook verwijderen als je wilt.

Nog bedankt dat je me zo snel hebt geholpen.

Mvg

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...