Ga naar inhoud

SUPER NINTENDO PAL Systeem bijna niet gebruikt, onbeschadigd


Aanbevolen berichten

Nogmaals gegroet :D

Ik heb nog een leuke console voor de verzamelaar.

O ja en marktplaats wat een schijt site.

Ik verkoop ik mijn Super Nintendo, die zo ver ik mij kan herinneren NIEUW gekregen heb toen hij uit kwam in Nederland, helaas nooit veel mee gedaan, en dus nog alles helemaal splinternieuw in de doos zit.

Ik zou zelf zeggen dat dit veel waarde heeft het is de 1.0 Deck, een van de aller eerste super nintendo's ooit gereleased in Europa, en dus een gewild product bij verzamelaars.

Wat krijg je er allemaal bij?

De officiële Super Nintendo koffer, alleen gebruiks spoor van stil staan.

Super Nintendo console + alle accessoires + een Stereo A/V kabel set (officieel Nintendo merk) om op grafisch gebied en audio gebied het zo goed mogelijk te maken.

+ De officiële Nintendo Gameboy Converter + officiële Fire Converter (Voor spellen die uit Amerika komen) 100% ONBESCHADIGD

+ In plastic onbeschadigde officiële nintendo handleindingen

+ 2 controllers

+ 3 Amerikaanse games (Prince of persia COMPLEET) (D-Force Game + bescherming) (F1 ROC + bescherming) + EU game "STAR WING" Helaas zonder doosje, maar alle games werken perfect

De doos zoals jullie zien is in zeer goede staat en is 99% onbeschadigd.

Graag serieus bieden.

geïnteresseerde kunnen mij een berichtje sturen.

Ik heb op marktplaats een bod gekregen van 140 euro,- die ik meteen heb verwijderd, zoals tig 10000000 andere nep bieders echt leuk -_-"

Mvg

post-855-0-20667100-1377277788.jpg

post-855-0-99380000-1377277791.jpg

post-855-0-46175800-1377277795.jpg

post-855-0-71758600-1377277800.jpg

post-855-0-49794000-1377277804.jpg

post-855-0-01187600-1377277809.jpg

post-855-0-71828700-1377277814.jpg

post-855-0-68399000-1377277817.jpg

post-855-0-91096500-1377277959.jpg

aangepast door DrloVe2k3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is hier geen marktplaats zoals je terecht opmerkt, dus 'zie andere advertenties' gaat niet echt werken, het is ook geen advertentie, je krijgt in een topic gratis de ruimte om je overtollige retrogoederen aan te bieden aan andere retroliefhebbers.

Ook hier zie ik graag een richtprijs, want als jij zegt er is 140 euro geboden was dat dan te hoog? te laag?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is hier geen marktplaats zoals je terecht opmerkt, dus 'zie andere advertenties' gaat niet echt werken, het is ook geen advertentie, je krijgt in een topic gratis de ruimte om je overtollige retrogoederen aan te bieden aan andere retroliefhebbers.

Ook hier zie ik graag een richtprijs, want als jij zegt er is 140 euro geboden was dat dan te hoog? te laag?

Nou iemand bood +- 75 a 100,- dat was wel een prijs waar ik overna zou kunnen denken,

De persoon die 140,- bood "quote; ik kom hem morgen ophalen dus haal hem maar van marktplaats af"

2 dagen gemailed etc etc niets.

Frustrerend ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou nee niet echt, kijk; je ziet zoiets niet vaak, er is misschien max 50 uur op gespeeld, ik was toen zo jong etc.

Alles is nog helemaal origineel en 100% onbeschadigd. Het is een Deck 1,0 model, de eerste die in nederland/europa uit is gekomen (snes)

Ik heb ze weg zien gaan voor 350 met "1" controller en beschadigde doos etc.

Dat hoef ik er echt niet voor te hebben, maar ik wil wel eens zien wat de kenner er voor wil geven, een respectievelijk bod en hij is verkocht :)

PS: De laatste foto van de koffer "hij is niet verkleurd, mijn telefoon cam is niet je van het"

aangepast door DrloVe2k3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn nekharen gaan altijd overeind van "ik heb ze weg zien gaan voor" en "de kenner weet wat het waard is".

Ik heb een Commodore 1084S monitor voor 100 euro verkocht omdat iemand dat wilde geven, maar dat betekent niet automatisch dat ze nu opeens 100 euro waard zijn.

Noem je prijs: wat wil je er voor hebben (ongeveer), want als je op een bod zit te wachten dan wil je er eigenlijk meer voor hebben dan normaal, want stel je zou 120 vragen (ik noem maar iets) terwijl diegene 180 had willen geven...

Dan moet je hem op eBay zetten en heel hard hopen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mij persoonlijk boeit de staat van de games/consoles, laat staan de verpakkingen nooit zo, al ben ik me bewust dat er de nodige verzamelaars zijn die alles zo compleet mogelijk willen hebben.. Tegen de belachelijkste prijzen.

Het eerste wat mij iig opvalt is dat die doos er toch aardig verkleurd uitziet, vooral duidelijk te zien daar waar (waarschijnlijk) een ronde sticker heeft gezeten. Lijkt me dat dat minpunt is voor de 'perfectionistische' verzamelaars.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
  • 1 month later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...