Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan op hun best


In welke periode vind je Bassie en Adriaan op hun best?  

58 leden hebben gestemd

  1. 1. In welke periode vind je Bassie en Adriaan op hun best?

    • Jaren 70
      8
    • Jaren 80
      45
    • Jaren 90
      6
    • 2000 en verder
      0


Aanbevolen berichten

[..]

Daar twijfel ik aan eerlijk gezegd, ze waren toen ook al heel bekend, maar nu zijn ze dat nog steeds even erg denk ik, ook al maken ze geen nieuwe series meer.

Maar de optredens zijn er nu niet meer. :{ Behelfe *bas* treed nog wel op maar ik vond *bas* en *adriaan* toch leuker.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als deze vraag over de acteerprestaties van B&A te maken heeft kies ik voor de jaren 70, daar waren B&A zelf het grappigst. Als het gaat over wat ze voort gebracht hebben qua series kies ik voor de jaren 80.

Als iemand me hier duidelijkheid over kan geven, graag!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kwa serie vind ik de Huilende Professor het best. In de Reis vol Verrassingen heeft Adriaan ook een verspreking:

In het Wilde Westen B&A reiden op paarden:

*adriaan* Zo verleren ze zelf hoe ze hoe ze aan eten moeten komen.

Ik weet niet precies meer hoe die ging maar het was een verspreking in de serie zelf dus geen blooper.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kwa serie vind ik de Huilende Professor het best. In de Reis vol Verrassingen heeft Adriaan ook een verspreking:

In het Wilde Westen B&A reiden op paarden:

*adriaan* Zo verleren ze zelf hoe ze hoe ze aan eten moeten komen.

Ik weet niet precies meer hoe die ging maar het was een verspreking in de serie zelf dus geen blooper.

Wat heeft dat met de beste jaren van B&A te maken?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oke

Ik hoop dat je een geintje maakt... dit is baggeren. Niet meer doen. Meningen onderbouwen of wieberen, ok? En zeker niet van dit soort maffe antwoorden posten, die slaan helemaal nergens op.

Link naar bericht
Delen op andere sites

In hun begin, in de jaren '70, waren de heren Bassie en Adriaan gewoon goed. In de jaren '90 en '00 waren de heren ook uitstekend.

Maar de heren waren naar mijn mening toch op hun best (want dat is immers de vraag) in de jaren '80 !! De series die het duo in de jaren '80 heeft gemaakt vond ik dan ook de beste B&A series ooit ...

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...