Ga naar inhoud

Meest belachelijke videoclip ooit!


Aanbevolen berichten

Leuk topic! Maar er is zoveel meer te vinden! Sowieso in de jaren 90 kon echt alles, wat betreft videoclips! :D

Maar moet het echt op de clip zijn die fout is, of alleen de muziek zelf? (In dat geval kun je nagenoeg alle Nederlandstalige meuk hier wel posten)

Deze ken ik via steefie:

En deze is vast ook wel bekend, al is het meer bewust zo fout gedaan, beide nummers:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het grappige van internet: Je komt de meest absurde dingen tegen, die je anders nooit was tegengekomen. Zie hier, de meest BELACHELIJKE (Ja, beloofd) videoclip OOIT gemaakt:

Het erge is nog wel... Ik had graag gezegd dat ik ze niet erger dan dat heb gezien. _O-

Wat betreft videoclip komt weeral Manita met Red Mij naar boven borrelen :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik baal er ook van dat RTV10 al heel wat maanden van de buis is gehaald, daar kwam ook vaak zulke tenenkrommende Nederlandstalige rommel voorbij, dat het gewoon onder de categorie ramptoerisme viel, als reden waarom ik toch bleef kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuk topic! Maar er is zoveel meer te vinden! Sowieso in de jaren 90 kon echt alles, wat betreft videoclips! :D

Maar moet het echt op de clip zijn die fout is, of alleen de muziek zelf? (In dat geval kun je nagenoeg alle Nederlandstalige meuk hier wel posten)

Deze ken ik via steefie:

En deze is vast ook wel bekend, al is het meer bewust zo fout gedaan, beide nummers:

Verwar je die eerste nu niet met K2?

Meen me te herinneren dat je Edelweiss al kende. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...