Ga naar inhoud

[TK] NES games, Zelda CIB, Mega Man 2, Super Mario Bros, Chip 'n Dale


Aanbevolen berichten

Hallo retrogamers,

De volgende spellen voor de NES heb ik dubbel in mijn collectie en mogen derhalve de verkoop in:

- The Legend of Zelda, complete in box, box is in redelijk nette staat, alleen de map is op geschreven + box protector.

Vraagprijs €75,-

- Mega Man 2, cartridge + stofhoes, etiket van Duitse versie.

Vraagprijs €20

- Super Mario Bros, cartridge + stofhoes.

Vraagprijs €10

- Chip 'n Dale, cartridge + stofhoes.

Vraagprijs €10

Alles in 1 koop: €100,-

921IMG_1114.jpg

418IMG_1115.jpg

891IMG_1129.jpg

101IMG_1130.jpg

866IMG_1144.jpg

344IMG_1145.jpg

657IMG_1146.jpg

770IMG_1147.jpg

477IMG_1148.jpg

aangepast door PascalP
Link naar bericht
Delen op andere sites

Tegenwoordig wordt vaak gedacht dat de vraagprijs (op bijvoorbeeld Marktplaats) de marktprijs is, dat is wel jammer, want stel 5 mensen vragen er 100 euro voor op Marktplaats dan opeens vindt iedereen dat 'ie 100 euro 'waard' is, terwijl waarschijnlijk nooit iemand 100 euro er voor betaalt.

Of als een spel opeens in de belangstelling komt zoals de Zelda en Link spellen voor de CD-i. Die kon je voor max 2 euro op de kop tikken per stuk. Nu minimaal 45 euro omdat de AVGN een item er over heeft gemaakt.

Maar dat geheel ter zijde, je kunt vragen wat je wil vragen natuurlijk, het is alleen de vraag of iemand het wil hebben ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bleeegh marktplaats begint steeds meer op Ebay te lijken qua prijzen ja, meestal denk ik 'deel dat bedrag maar door 2 en dan praten we verder' ;)

Hoe dan ook, 't is altijd leuk een NES game met doos te zien!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bleeegh marktplaats begint steeds meer op Ebay te lijken qua prijzen ja, meestal denk ik 'deel dat bedrag maar door 2 en dan praten we verder' ;)

Hoe dan ook, 't is altijd leuk een NES game met doos te zien!

Hehe, zoiets zei djkoelkast laatst dus ook exact (en dan bedoel ik niet op het forum dus in dat berichtje boven het jouwe) :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...