Ga naar inhoud

Wat vind jij de leukste auto en caravan ?  

67 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij de leukste auto en caravan ?

    • De Plaaggeest
      5
    • Het geheim van de sleutel - De diamant - De huilende professor
      26
    • Shorties - Het geheim van de schatkaart
      25
    • De verdwenen kroon - De geheimzinnige opdracht
      11
    • De reis vol verrassingen
      1


Aanbevolen berichten

die van de sleutel,diamant, en de professor vind ik het mooiste. Ook voor die bassie die er zo mooi opstaat. Bij die anderen vind ik die ''cartoon'' van b&a niet zo leuk.(die van de schatkaart((tekeningetje)) is helemaal niet goed)

En de caravan van de reis vol verrassingen is erg lelijk(de binnenkant helemaal, veel te modern)

Ik leef helemaal met je mee!!, *O*

Mooie clown op de caravan

+ matra simca erbij is absoluut

de mooiste auto!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Even on-topic: Ik vind die caravan uit de Shorties en de Schatkaart de mooiste omdat ik daarmee ben opgegroeid. Een goede tweede is voor mij de caravan uit De Sleutel/Diamant/Professor, omdat die lekker groot is.

De caravan uit Amerika vind ik de minste, die golfplaten buiten de caravan zien er niet uit. :N Het interieur van de Amerika-caravan vind ik dan weer heel mooi.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Even on-topic: Ik vind die caravan uit de Shorties en de Schatkaart de mooiste omdat ik daarmee ben opgegroeid. Een goede tweede is voor mij de caravan uit De Sleutel/Diamant/Professor, omdat die lekker groot is.

De caravan uit Amerika vind ik de minste, die golfplaten buiten de caravan zien er niet uit. :N Het interieur van de Amerika-caravan vind ik dan weer heel mooi.

Ik vind het interieur van de Amerika-caravan juist weer te simpel. Ik vind die van de Diamant wel mooi en daarna die van Schatkaart/Kroon/Europa.

En van de caravans vind ik die van de Schatkaart het mooist.

De caravans van de Kroon en Europa vind ik niks, maar die van Amerika gaat wel. Alleen de hoofden op de Schatkaart caravan zijn niet echt mooi, dan vind ik die van de Kroon weer mooier.

Edit: Even wat wijzigingen gemaakt aan mijn post ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind het interieur van de Amerika-caravan juist weer te simpel. Ik vind die van de Diamant wel mooi en daarna die van Schatkaart/Kroon/Europa.

En van de caravans vind ik die van de Schatkaart het mooist.

De caravans van de Kroon en Europa vind ik niks, maar die van Amerika gaat wel. Alleen de hoofden op de Schatkaart caravan zijn niet echt mooi, dan vind ik die van de Kroon weer mooier.

Edit: Even wat wijzigingen gemaakt aan mijn post ;)

Freek, vanaf de shorties en alle series die er na komen wordt voor de B&A caravan (binnenopnamen), een studio gebruikt. Zoals je wel duidelijk kan zien op de collage! ;) Dus de beste (echte) interieurs zijn van de echte caravans! Wat de studio's betreft vind ik die uit De Schatkaart de beste *caravan*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Freek, vanaf de shorties en alle series die er na komen wordt voor de B&A caravan (binnenopnamen), een studio gebruikt. Zoals je wel duidelijk kan zien op de collage! ;) Dus de beste (echte) interieurs zijn van de echte caravans! Wat de studio's betreft vind ik die uit De Schatkaart de beste *caravan*

Hallo, waar zie je mij voor aan! }:| Tuurlijk weet ik dat dat studio's zijn! Ik wilde alleen maar even zeggen welke van de echte interieurs en de studio interieurs ik de mooiste vind.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Alleen de hoofden op de Schatkaart caravan zijn niet echt mooi, dan vind ik die van de Kroon weer mooier.

maar wist je trouwens dat die hoofden die op de caravandeur geplakt zijn

alleen maar dezelfde zijn en niet steeds een andere

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die van de sleutel is wel geplakt, kijk maar

als ze de caravan schoonmaken, maar

van de diamant is wel echt!!, zoals je

ziet dat hij de caravan verft

Die kan ook best gewoon geplakt zijn. Beetje dezelfde kleur op de tekening en de scène dat Bassie er tegen aan gaat hangen kan gespeeld worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

maar wist je trouwens dat die hoofden die op de caravandeur geplakt zijn

alleen maar dezelfde zijn en niet steeds een andere

Ja, dat snap ik, maar op de Schatkaart caravan zitten andere dan op de caravans die daarna komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind die van Amerika ook niet leuk. Buiten- en binnenkant niet. Die ribbels aan de buitenkant vind ik lelijk en van binnen vind ik het niet zo gezellig als die anderen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
ja, hè zo'n golfplaten cravan.

To ugly!!!! :X

Ja, ik vind dat ook minder mooi. Lelijk is absoluut het woord niet maar die ziet er echt raar uit...

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb ook op de caravan vanaf de sleutel gestemd gewoon omdat dit DE b&a caravan is overgens vind ik de plaaggeest zowat t zelfde maar ja de nieuwe caravan is ook mooi alleen de bassie caravan vind ik gewoon mooier lekker ouderwets

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
ik heb ook op de caravan vanaf de sleutel gestemd gewoon omdat dit DE b&a caravan is overgens vind ik de plaaggeest zowat t zelfde maar ja de nieuwe caravan is ook mooi alleen de bassie caravan vind ik gewoon mooier lekker ouderwets

Ja, ik vind hoe ouderwetser hoe beter dat het past bij B&A.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zal een foto maken van dat autotje *prelude*

en dan zal ik de foto aan jouw geven

Ik heb een foto van de AUTO *prelude* en CARAVAN *caravan*

Ik heb echter 1 probleem ik weet niet hoe ik hem in zo'n bericht moet plaatsen.

Als er nog mensen zijn die mij hier bij kunnen helpen.

Zou dat erg fijn zijn

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb een foto van de AUTO *prelude* en CARAVAN *caravan*

Ik heb echter 1 probleem ik weet niet hoe ik hem in zo'n bericht moet plaatsen.

Als er nog mensen zijn die mij hier bij kunnen helpen.

Zou dat erg fijn zijn

Heb je de FAQ nou al gelezen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

de beste *prelude* & *caravan* zijn die uit de sleutel, diamant en professor. De rancho is toch wel de *bas* & *adriaan* auto bij uitstek. Als ik er nu 1 zie rijden moet ik toch altijd wel aan B&A denken. K vindt de caravan uit de schatkaart ook wel een hele mooie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vindt de caravan in de nieuwe serie's mooier, die zit er een stuk beter uit. (heb het alleen over de buitenkant...)

Als auto vindt ik de Mazda het beste, is echt gewoon dé ultieme B&A auto met die koplampen! *O*

Mazda? Bedoel je niet de Honda Prelude?

Link naar bericht
Delen op andere sites
ook ik vind die uit de diamant, sleutel en professor het mooist. Waarschijnlijk omdat het "echt" overkomt. Het is gewoon mooi!

De laatste van America vind ik echt bagger. Dit omdat je echt die ribbels in het model caravan ziet. Echt niet mooi.

Maar goed ieder zijn mening natuurlijk.!

*caravan*

Ik vind de caravan dan juist wat moderner lijken ;)

Maar je hebt gelijk, de oude zijn de mooiste.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind de caravan zoals ik al eerder melde , uit de shorties en schatkaart het leukst lekker klein

en de hoofden van B&A staan daar heel mooi op vind ik

<<<------ Je hebt absoluut gelijk Dat haar van Bassie is er lekker sprieterig, vind ik erg mooi. Alleen de Adriaan vind ik iets minder, hij lijkt niet echt. Maar die caravan is geweldig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

<<<------ Je hebt absoluut gelijk Dat haar van Bassie is er lekker sprieterig, vind ik erg mooi. Alleen de Adriaan vind ik iets minder, hij lijkt niet echt. Maar die caravan is geweldig.

idd,das waar maar het blijft de mooiste caravan vooral door die hoofden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik heb hier gekozen voor de caravan en auto uit De Sleutel/ Diamant/ Huilende Professor. Ik vind vooral die oude caravan toch erg sfeervol en ziet er erg knus en gezellig uit van binnen ...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind de overgang van de caravan van de Plaaggeest naar de Sleutel ook goed. Dat die caravan de dijk afrolt. 8-)

Ja inderdaad, en dat geeft je nog direct de sfeer dat het nog in 'De Plaaggeest' gebeurt was. Want je ziet B&A rijden in de buggie én met de oude caravan. Terwijl het in 1978 opgenomen is ;) Maar die buggie geeft toch echt de sfeer van een heel oud avontuur, maar mijn lievelingsauto is toch die van in Het Geheim van de Sleutel.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik maak even een klein lijsje met welke *caravan* ik het leukst vond.

1. Schatkaart/shorties

2. Kroon/europa

3. Amerika

4. Sleutel/Diamant/Professor

5. Plaaggeest

welke auto *prelude* :

1. Prelude

2. rancho

3. Buggie

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat mij opviel toen ik de laatste twee serie's bekeek is dat ze de *prelude* niet meer gebruiken :{

Dat klopt. In de 2 laatste Bassie & Adriaan series zie je ze alleen maar voor de caravan zitten, zonder auto erbij.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...