Ga naar inhoud

Iedereen een hele fijne kerst


Aanbevolen berichten

Ik ga als alles meezit morgen met mijn 'dinnetje morgen een speciale derde kerstdag vieren omdat we de afgelopen kerstdagen niet bij elkaar konden zijn :) Hééél zoetsappig, I know, maar ach ja :P En verder zaterdag met haar en haar familie naar de winter Efteling, waar ik een jaar of 12 geleden van gezworen heb er nooit meer heen te gaan na een traumatische ervaring (kwam in een sneeuwstorm terecht aldaar)... Maar ja, je neemt wel eens wat terug door de jaren, hè. :D

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Beetje laat maar hoop dat jullie ook allemaal een goede kerstmis hebben gehad! ;)

Vandaag gewoon gewerkt, maandag nog even dagje werken & dan dinsdag carbid schieten! :)

S'avonds/s'nachts met de jaarwisseling met vrienden naar het nieuwjaarsfeest hier in de buurt!

Allemaal alvast een fijne jaarwisseling & een geweldig maar vooral gezond 2014!

aangepast door Logitech
Link naar bericht
Delen op andere sites

Brr...Carbid....

Hier doen ze het in de straat, in een woonwijk..... :r

Sowieso...vuurwerk... :r

Maar goed ieder zijn ding zeg ik maar zo...

Verder heb ik weinig met vuurwerk maar om er na tekijken is natuurlijk wel mooi :)

Carbid schieten gebeurd hier alleen in het weiland, gezellig met een grote groep mensen wat ouwehoeren, drinken & het jaar bespreken!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 11 months later...
  • 11 months later...

Ah we zijn alweer een jaar verder.

Voor 2016 staat een nieuwe update gepland, maar daarvoor is ook een major serverupgrade nodig en die zak van de template wil de licentie niet vernieuwen maar wil gewoon opnieuw de volle mep omdat we deze template 1,5 maand te vroeg hebben gekocht, althans, daar komt het op neer.

 

Maar fijne kerst alvast dus ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fijne feestdagen!

 

Wat betekent 'de volle mep' concreet, dj?

 

Dat de maker van de template wil dat we de template nog een keer kopen voor de upgrade. Normaal zou je een deel betalen, als 'renewal' omdat je het al eens gekocht hebt en alleen en upgrade nodig hebt. Ik ben het er niet mee eens, want die deadline ligt ook echt een paar weken verder (dan hadden we de upgrade gratis gehad en ik heb nog aangeboden om renewal te betalen maar daar moest ie niks van weten).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 11 months later...

Tijd om een paar Merry Christmas computer DEMO's te draaien.

 

Merry Christmas.

 

Ik wil in de kest vakantie een paar keer naar Leide en Amsterdam gaan om straat foto's te maken. Heb ik al een tijdje niet meer gedaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...