Ga naar inhoud

ID Contest La La La


Aanbevolen berichten

ik had nog altijd een ID Contest klaar liggen; nog voordat ik een tijdje weg ging.

Iedereen heeft wel eens een moment dat je naar de muziek luistert in een feestelijke stemming, in een vrolijke stemming, in een aangeschoten stemming of in een dronken stemming. En dan zal iedereen ook wel eens de teksten zijn vergeten van het nummer wat op dat moment is te horen. En wat doe je dan? Dan ga je nuriƫn of meelallen.

En een bekende persoon in Nederland (niet nader te noemen) heeft eens gezegd:

"Vooral niet te veel te tekst, want dat kunnen wij allemaal niet meer onthouden!"

Vandaar hierbij....

De LA LA LA CONTEST

In deze contest zijn 25 fragmenten te horen uit 25 platen.

En zoals de titel van de contest al doet vermoeden, het zijn allemaal la la la fragmentjes.

Je zou verwachten dat het allemaal carnavals achtige nummers zouden zijn, maar niets is minder waar.

Graag wil ik bij elke opgave van jullie weten: "artiest + titel van de plaat".

Regels en verloop:

- Er zijn in totaal 50 punten te verdienen (25 x 2 punten)

- De contest loopt 3 weken na openen

- Er zullen geen hints worden gegeven gedurende de contest

- 3 dagen voor sluiting van de contest kunnen er geen nieuwe deelnames meer worden gedaan

- Als een user op de laatste halve dag van de contest een enorme inzet instuurt zal de looptijd van de contest met 1 dag worden verlengd (totdat de inzendingen stoppen).

- Tussenstanden zullen 2x per week worden gegeven zonder vermelding van behaalde punten

De awards die gewonnen kunnen worden:

Omdat er slechts 1 zeer bekend volkje is dat een volkslied heeft waarin alleen maar lalala wordt gezongen, krijgen zowel de winnaar als de runner-up van de contest een grote smurf als award!

Winnaar: post-206-0-44701000-1388834267.png

Runner-up: post-206-0-18799900-1388834274.png

SUCCES!

ID Contest Lalala.zip

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Me er binnenkort ook maar eens een keertje aan gaan wagen! :)

Ook al heb ik een chronische hekel aan liedjes waar lalala in zit.. maak het liedje dan korter of verzin meer tekst, ipv het met lalala op te vullen :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Me er binnenkort ook maar eens een keertje aan gaan wagen! :)

Ook al heb ik een chronische hekel aan liedjes waar lalala in zit.. maak het liedje dan korter of verzin meer tekst, ipv het met lalala op te vullen :')

Dat maakt de contest wel weer leuker, ook omdat ik vooraf nooit 25 nummers met "la la la" had kunnen bedenken, maar nu komen er steeds meer in me op.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat maakt de contest wel weer leuker, ook omdat ik vooraf nooit 25 nummers met "la la la" had kunnen bedenken, maar nu komen er steeds meer in me op.

Toen ik een tijd geleden de contest voorbereidde had ik ook niet meteen 25 nummers paraat :P.

Je begint met enkele nummers die je kent en die je er in kunt stoppen en de rest vind je na goed nadenken en met luisteren naar de radio.

Het heeft ook wel even geduurd voor ik er 25 had en op het moment dat ik ze had vond ik weer enkele andere nummers die nog weer beter waren qua lalala gehalte ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, het is echt LA LA LA *klap klap*

Volgens mij was Country Roads van de Hermes House Band NA NA NA

Maar toch twijfel ik nu wel, al twijfel ik niet genoeg om het op te zetten _O-

Ik zal jullie uit de droom helpen.

Ik heb het de nummers maar eens op gezet en concludeerde het volgende;

- Gloria Gaynor - I Will Survive --> GEEN LALA (alleen muziek)

- Hermes House Band - I Will Survive --> LA LA LA (Het was lastig te horen, maar "gelukkig" had ik een versie met lyrics)

post-206-0-52422700-1389042797.jpg

- Hermes House Band - Country Roads --> LA LA LA

Bovenstaande maakt echter voor de contest geen verschil, want ik kan bevestigen dat geen van de 3 nummers in de contest aanwezig is ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal jullie uit de droom helpen.

Ik heb het de nummers maar eens op gezet en concludeerde het volgende;

- Gloria Gaynor - I Will Survive --> GEEN LALA (alleen muziek)

- Hermes House Band - I Will Survive --> LA LA LA (Het was lastig te horen, maar "gelukkig" had ik een versie met lyrics)

post-206-0-52422700-1389042797.jpg

- Hermes House Band - Country Roads --> LA LA LA

Bovenstaande maakt echter voor de contest geen verschil, want ik kan bevestigen dat geen van de 3 nummers in de contest aanwezig is ;)

Zou ook heel gemeen zijn als je de lalala-loze versie er in zou doen :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

NIEUWE TUSSENSTAND

1. Berleas

2. djkoelkast

3. TMP

4. Hinse

5. Logitech

6. Keetie

7. Ross

samba-boy

Er is nu nog iets minder dan 5 kwartier de tijd om als nieuwe user een inzending te doen.

Mocht er een inzending van een user komen die nog niet in de bovenstaande lijst vermeld staat dan maak ik morgen een nieuwe tussenstand bekend.

Link naar bericht
Delen op andere sites

EINDSTAND

1. Berleas [46 punten]

2. djkoelkast [31 punten]

3. TMP [19 punten]

4. Hinse [18 punten]

5. Logitech [12 punten]

6. Keetie [8 punten]

7. Ross [5 punten]

samba-boy [5 punten]

Berleas wint: post-206-0-06834900-1390501031.png

djkoelkast wint: post-206-0-14297400-1390501038.png

ANTWOORDEN

Tussen haakjes en vetgedrukt staan de tijden waarop in het nummer de "La La La" is te horen

1.

(00:15)

2.

(02:31)

3.

(Intro)

4.

(Intro)

5.

(Intro)

6. Samson & Gert - Druk (Intro)

7.

(Intro)

8.

(Intro)

9.

(Refrein)

10.

(01:32)

11.

(Intro)

12.

(02:14)

13.

(02:47)

14.

(Refrein)

15.

(Intro)

16.

(02:55)

17.

(00:37)

18.

(01:15)

19.

(04:35)

20.

(Intro)

21. Justin Bieber - As Long As You Love Me (01:00)

22.

(01:33)

23.

(01:45)

24.

(01:02)

25. Madcon ft Kelly Rowland - One Life (Intro)

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

24 herkende ik vrij snel, alleen dan ken ik hem in de NL-versie. Komt uit de Kleine Zeemeermin en ik ken nu eenmaal al die liedjes van vroeger. Dat gaat er dan ook niet meer uit, ik zou er zelfs nu nog een aantal woordelijk mee kunnen zingen :P

Nederlandstalig is absoluut mijn genre niet, apres-ski al helemaal niet, dus al die nummers ken ik echt niet.

Kleine kokette katinka ken ik wel, maar was ik niet opgekomen. Ik dacht aan een Songfestival-nummer, maar het is niet voorbij de nationale voorronde gekomen als ik het goed heb.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

24 herkende ik vrij snel, alleen dan ken ik hem in de NL-versie. Komt uit de Kleine Zeemeermin en ik ken nu eenmaal al die liedjes van vroeger. Dat gaat er dan ook niet meer uit, ik zou er zelfs nu nog een aantal woordelijk mee kunnen zingen :P

Nederlandstalig is absoluut mijn genre niet, apres-ski al helemaal niet, dus al die nummers ken ik echt niet.

Kleine kokette katinka ken ik wel, maar was ik niet opgekomen. Ik dacht aan een Songfestival-nummer, maar het is niet voorbij de nationale voorronde gekomen als ik het goed heb.

Kleine Kokette Katinka is wel degelijk de winnende song geworden bij het Nationaal Songfestival in 1962 en Nederland kwam dus ook op het Internationale Songfestival in Luxemburg uit met dit nummer van De Spelbrekers :P.

Waarschijnlijk ben je dit "vergeten" doordat ze samen met Belgiƫ, Oostenrijk en Spanje 13e en laatste werden met 0 punten.

Die Ome Henk heb ik er overigens express ingestopt. Dit vind ik het leukste nummer van hem.

En die Kinderen Voor Kinderen was 1 van de "gemene" nummers, omdat het eigenlijk een afgeleide / verlenging is van "Later".

Overigens wordt dit nummer regelmatig ingezet als soort van djingle in de uitzendingen van Ruud de Wild op Radio 538 (16:00 - 19:00 uur).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...