Jump to content

Retrokings in actie met Retro Marathon voor Alzheimer Nederland

Recommended Posts

Het team achter Retrokings komt gezamelijk met het evenement Retro Marathon NL in actie voor Alzheimer Nederland. Het doel is om meer bekendheid te genereren en door middel van een live evenement donaties op te halen. Retro marathon NL zal starten vanaf woensdag 22 januari 2014!

Retrokings en Retroforum zijn partner van elkaar, zie link rechtsboven. Kom je het ook volgen?

http://retrokings.nl/retro-marathon-alzheimer/

Mensen van het Retroforum zijn ook van harte welkom op 25 januari in arcadehal Hall of Game in Tilburg. Op die dag hebben we opnames voor een nieuw tv programma van Retrokings. Wil je op tv komen, dan moet je ook komen :)

Uiteraard doen we die dag ook weer wat voor Alzheimer NL.

Tof! Nu maar hopen dat ik het niet vergeet hihaho.

Is het ook nog mogelijk je ergens op te geven voor een bepaalde game? Toevallig van de week nog andere filmpjes op Youtube gezien, een soortgelijke actie, maar dan alleen mensen die live speedruns doen, in marathonvorm, ook voor een goed doel.

Ik ben komende week toch nog vrij, dus tijd genoeg iig B)

Wanneer de classic Sonics behandeld worden bied ik me graag aan als speler, de afgelopen jaren heb ik me verdiept in de geschiedenis rondom de originele trilogie (3 & Knuckles moet je écht beschouwen als één game) en zoveel in de hackscene meegekregen aan verschillende hacks van de games dat ik er genoeg leuke weetjes over kan meegeven. :)

Edited by samba-boy