Ga naar inhoud

Fotowedstrijd: Keukengerei


Aanbevolen berichten

Na een gedeelde stand in de vorige wedstrijd in overleg gegaan met mijn mede winnaar. Na een paar PB's kwam er een leuk onderwerp uitrollen: Keuken gerei. We zijn benieuwd wat jullie hiermee kunnen!

Succes!

Weet je niet hoe je een foto moet uploaden? Zie de uitleg op:

http://www.retroforu...s-op-het-forum/

- Het moet een foto zijn die jij zelf hebt gemaakt

- De foto mag niet worden nabewerkt (behalve verkleinen/bijsnijden)

- De foto moet gemaakt zijn tijdens de looptijd van de wedstrijd.

- Je mag meerdere keren inzenden, maar alleen je laatste inzending blijft staan

Looptijd: vanaf nu tot 28 februari

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Eergisteren had ik een paar voorjaarsfoto's gemaakt en gesaved as, bleek er een vinkje verkeerd te staan en kwam de kleurenfoto als zwart-wit tevoorschijn. Dit euvel bleek ook in mijn ingezonden keukengerei foto. Veel verschil zal men niet opmerken, het was een grijze dag. Dus alleen daarom een nieuwe inzending, nu echt kleur:

post-598-0-14696400-1392381310.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Het gaat hier niet zoals het moet gaan.

Als je een contest of fotowedstrijd organiseert dan wordt er van je verwacht dat je een nieuw topic opent, de thread onderhoudt, het topic afsluit, de winnaar bepaalt of laat bepalen door stemming, het topic sluit en dan nog een award maakt. Dat is hier allemaal niet gebeurd, mogelijk vanwege tijdgebrek.

Zal ik het voorlopig overnemen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nu jij je hier weer hebt gemeld hoef ik het natuurlijk niet meer over te nemen. Maar als ik het had overgenomen zou ik deze fotowedstrijd met een paar weken verlengd hebben. Er komt vast nog wel eens een mooie dag dat Hinse weer gaat picknicken (hint ;) ) en Berleas krijgt dan ook nog de kans zijn foto in te sturen. Mogelijk wil djkoelkast een nieuwe foto inzenden dus niet eentje van het allerlaatste moment en jij kunt dan laten zien dat je het fotograferen nog niet verleerd bent.

Ik hoor en zie wel!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...