Deemster Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Nostalgie Moet de CD en het boekje ook nog ergens hebben liggen Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted October 19, 2018 Share Posted October 19, 2018 Kwam online deze nog tegen: Blijkbaar was er een hele serie aan games van McDonaldland: Card Game Party Card Workshop Create 'N' Paint Silly Games Stickers 'N' Fun T-Shirt Fun Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted October 20, 2018 Author Share Posted October 20, 2018 Dat is goed gevonden. Ik ben ook verder gaan zoeken en vond op Archive.org een paar McDonaldland iso's, waaronder die van de Silly Games. Deze spellen zijn bedoeld voor Win3.1 en/of Win95. Op XP kreeg ik een soort foutmelding na het aanklikken van RUN em met Install wilde hij het systeem bijwerken. Afgeslagen... Op Win95 deed hij het prima! Ook deze heeft een screensaver in zich. This is the saver with: Ronald Fry Kids Grimace Happy Meal Burger Happy Meal Fries Happy Meal Shake McDonaldland logo Nog niet geprobeerd... Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted June 28, 2020 Share Posted June 28, 2020 Op 14-2-2014 om 14:16, Hinse zei: Ook herinner ik me van de postbank een kinderspel waarbij je met die leeuw geld moest verdienen zodat je je fiets kon repareren en de race winnen. Dat spel zat denk ik bij een Postbank / Easy Blue cd-rom. Na al die jaren toch gevonden https://archive.org/details/postbank Het het echt een minigame voor kleinere kinderen. Maar het toffe van alles is dat je het gewoon van Archive.org kunt downloaden en native in Windows 10 kunt draaien (door GTwin.exe te starten). Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted June 28, 2020 Share Posted June 28, 2020 Aah maar dat is wel tof, leuke vondst! Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted June 28, 2020 Author Share Posted June 28, 2020 Ben het helemaal met samba-boy eens. Geweldig, En ik heb gelijk maar het hele topic nog eens doorgelezen. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted March 23 Share Posted March 23 Dit is wel leuk om te proberen op de MiSTer FPGA die ik heb staan Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts