Ga naar inhoud

Project: Rescue VCR


Aanbevolen berichten

Nee, het is echt zo, die Scotch zijn het ergste, maar er zijn er nog wel die verschrikkelijk snel de koppen vol laten lopen.

En omdat bij het spoelen de band ingeregen blijft helpt ook dat niet.

Wat nog wel eens wil helpen, maar het is echt een vreselijke klus: de band op een open reel recorder laten spoelen en daar iets zacht wrijvends langs houden zodat je al een groot deel kwijt bent. Maar dan moet je daarna die tape weer in de band krijgen en dat is behoorlijk lastig.

 

Dan toch maar steeds schoonmaken, er zit niet voor niets standaard een schoonmaakpin in de klep van de recorder ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Even een update, inmiddels werkt het apparaat prima!

Tevens een tweede exemplaar er bij en die had net zijn service beurtje gehad.

Ook de 1502 er bij gekocht en een hele boel banden ( je weet zelf branko bulkbuyen(bena)) haha...

 

Dus ik ben wel even zoet! Ik moet zeggen de uitleg van DJKoelkast incombinatie met de plaatjes zijn echt super om mee te beginnen!

 

Heb nu ook alle documentatie compleet van vrijwel al die apparaten 3 mappen vol kreeg ik er bij van die eigenaar, echt wel handig voor in de toekomst..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...