Ga naar inhoud

photoplay hardisk gecrashd


Aanbevolen berichten

ik ben net nieuw hier ik heb een photoplay gekocht die heeft een tijdje gewerkt maar nu is de hardisk gecrashd kan ik die software ergens downloaden

 

weet iemand dat zo

op de hardisk zit een sticker update 2004 en op de cover waar hij in zit staat igo 3

er zit in de prt poort een zwarte dongle met erop fw okt 2003

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

ok bedankt is er dan eventueel een mogelijkheid om hem helemaal om te bouwen naar een pentium 4 pc waar de touchscreen op kan  werken dan kunne de kids angry birds spelen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan moet je er een andere pc in zetten. Ik heb zelf 2 pc's in mijn Photoplaykast gebouwd met switches en alles.

De pc moet wel een seriële poort hebben, een VGA poort en jack audio. Je muntproever en alles heb je niks meer aan.

Voor de rest eigenlijk geen eisen.

 

De pc die er in zit is te zwak voor alles behalve DOS spelletjes.

Link naar bericht
Delen op andere sites

zou je mij dan kunnen vertellen op welke windows versie u pc,s draaien en met welke drivers je werkt voor de touchscreen want ik heb een seriele kabel op usb die zou ik dan eventueel kunnen gebruiken of zou dit niet werken

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, het is allemaal beveiligd. Je hebt er een speciale box voor nodig en die heb ik nog nooit te koop gezien.

De software is niet te downloaden, alleen de nieuwere, maar dan heb je een nieuwere pc en dongle nodig en ook dat is weer heel specifiek.

 

Qua driver voor XP moet je gewoon de ELO Touch seriële drivers nemen, die zijn universeel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 7 months later...

photoplay expert meld zich ;) (heb er nu 24)

 

ik heb die box om de hd te programeren. en igo 3 tot 8 heb ik ook. alleen niet allemaal NL

 

 

verder bouw ik ze om naar arcades. (voorkeur nintendo)

aangepast door T42
Link naar bericht
Delen op andere sites

heb de dongel niet dus niet getest welke talen.

dongel tot 7 heb ik alleen

 

Ah, ok. Ik dacht dat die alleen Duits was namelijk. Ik heb zelf 3 en 7 draaien. 7 is toch wel de leukste al heeft de touchscreen af en toe kuren (of de BIOSinstellingen resetten soms, misschien even een nieuw batterijtje proberen)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...