Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Er heeft een kleine (vooral administratieve) wijziging plaatsgevonden in de crew.

Helaas hebben we Randy_Roes al minstens 2 jaar niet meer gezien. Ik heb hem daarom erelid gemaakt, iemand die niet meer komt hoeft natuurlijk geen adminrechten te hebben. Ik vind het heel jammer en ik weet eigenlijk wel zeker dat de rest van de crew het ook jammer vindt, maar ondanks het meermalen vragen 'kom nog eens langs' hebben we hem niet meer gezien.

Retroforum is nooit een verplichting, ook niet voor de crew, maar dit sleepte zo aan. Ik hoop dat hij binnenkort alsnog besluit om terug te komen, maar tot die tijd blijft hij erelid.

 

In zijn plaats heb ik TMP benoemd tot forumadmin. Hij had de adminrechten al vanwege de awards en zal die houden. Voor de rest verandert er weinig, behalve dat ik TMP graag de eer geef die hij verdient, vanwege al het werk dat hij de afgelopen tijd heeft verzet. Heel erg bedankt!

Bij het laatste moet ik opmerken dat het zonder de hulp van user RM niet zo makkelijk was geweest, dankzij zijn overzicht hebben we de verloren awards allemaal kunnen vinden, ook hem komt een heleboel dank toe en ik zal nadenken over een passende award. Een award-award. [update: deze is inmiddels gemaakt en uitgereikt]

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...