Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

 

ik heb sinds 2 weken een snes.  en ik heb laatst een converter gekocht van iemand zaten ook twee ntsc spellen bij. getest en werkt perfect.

 

nu kreeg ik vandaag kirby superstar 8 games in one binnen, Mexicaanse productie. ik doe de cardridge in de converter, en ik kreeg een melding. dat dit spel niet geschikt was voor ( my region ) . ik vind dit raar want bij de andere twee ntsc games werkt het wel en bij deze niet. ook heeft deze cardridge meer pinnen, weet iemand misschien hoe ik dit spel aan de praat krijg.

 

 

 

mvg

material

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 6 months later...

hoi material dat kan kloppen

 

het zit zo dat er steeds nieuwe converters zijn gemaakt van 1990 tot 1996 (de tijd dat de snes werd verkocht)

 

de converter die je het best kan gebruiken heet programma able universal adapter (deze is van het eind en kan zoon beetje alles aan)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom! Welke twee spellen doen het wel als ik vragen mag, en wat voor converter heb je? Die informatie is wellicht bruikbaar voor anderen.

 

De Kirby Super Star 8 in One cartridge heeft een onboard co-processor chip, dezelfde als bij Mario RPG. Bij het selecteren van een converter is het van belang dat de chips worden ondersteund die voor jou belangrijk zijn. Early 90s had een buurmeisje van mij games uit Japan (& converter), maar een aantal deden het niet of niet geheel fris; waaronder dus Super Mario Kart, waarsch. vanwege zo'n chip.

 

Wat voorbeelden van dergelijke chips;

 

Super FX; Starwing/fox, Starfox 2, Super Mario World 2: Yoshi's Island, Vortex, Stunt Race Fx, Dirt Trax FX, Dirt Racer (volgens mij ook)

SA-1; Kirby Superstar 8-in-1, Kirby's Dream Land, Super Mario RPG

DSP-1; Super Mario Kart,Pilot Wings

SDD-1; Street Fighter Alpha 2,  Star Ocean (JP)

aangepast door Spikey
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...