Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Vanwege het succes van het eerste deel en omdat er nog vele platen zijn die teksten bevatten die je makkelijk meezingt en die niet moeilijk te onthouden zijn, volgt hier;

 

De LA LA LA CONTEST 2
 

In deze contest zijn weer 25 fragmenten te horen uit 25 platen.
En net als bij het eerste deel zijn het weer allemaal la la la fragmentjes en is het muziekgenre weer zeer breed (dus niet alleen carnaval).
Graag wil ik weer bij elke opgave van jullie weten: "artiest + titel van de plaat".


Regels en verloop:
- Er zijn in totaal 50 punten te verdienen (25 x 2 punten)
- De contest loopt tot en met uiterlijk 11 september.

- 3 dagen voor sluiting van de contest kunnen er geen nieuwe deelnames meer worden gedaan
- Als een user op de laatste halve dag van de contest een enorme inzet instuurt zal de looptijd van de contest met 1 dag worden verlengd (dus tot en met 12 september)

- Tussenstanden zullen 2x per week worden gegeven zonder vermelding van behaalde punten
- Hints zullen enkel worden gegeven wanneer blijkt dat er genoeg animo is en de opgaven te lastig blijken.

 

De awards die gewonnen kunnen worden:
In het eerste deel wonnen de winnaar en de runner-up een award van de oppersmurf van het lalala volkslied.

In deze contest mag de winnaar zijn of haar favoriete bewoner van smurfenland noemen, waarvan een award voor gemaakt. De runner-up krijgt dezelfde award, maar dan in zwart-wit.

 

SUCCES!

 

ID Contest Lalala 2.zip

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hm nee, ik zou het zonder hints doen, misschien ook beter om voortaan of er hints komen vooraf aan te kondigen (dus al in de OP) en ook of dit consequenties heeft voor de puntentelling.

 

Jep, goed punt.

Overigens, in de OP stond al wel dat wanneer er voldoende animo was en de opgaven te lastig blijven hints zouden kunnen volgen.

 

Maar gezien bovenstaande reacties: Geen hints ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik dacht dat ze in cafe's alleen smartlappen draaiden... ;)

Ligt er maar net aan wat voor doelgroep je je op richt natuurlijk.

Als je het slim speelt ben je allround qua muziekstijl en trek je daarmee zowel oud als jong volk. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou ja, laat ik het anders zeggen;

 

Als er regels gelden dan moet je je daar aan houden (anders kun je je net zo goed niet opstellen :P).

En de regel waar we nu over spreken is natuurlijk niet voor niets ingesteld.

 

De reden daarvoor zit hem namelijk in het feit dat op die manier voorkomen kan worden dat een "passieve user" op het allerlaatste moment met de eer kan strijken.

Daarmee kan zo'n user een user die al geruime tijd bovenaan staat voor zijn hoofd gestoten kunnen worden als hij/zij er wel de tijd en de moeite in heeft gestoken om de antwoorden te zoeken.

De laatste contest die Frey toen organiseerde is ook op die manier op een niet erg prettige manier afgelopen en ik meen mij ook te herinneren dat er achteraf (nadat ik daardoor een lange pauze heb genomen) hierover is gesproken.

 

Ik wil voorkomen dat de potentiële winnaar van de contest zich benadeeld voelt :)

En als deze regel ingetrokken wordt dan komt automatisch ook regel 4 uit de OP om de hoek kijken (wordt bij een grote inzending de contest verlengd of niet).

 

Het is daarom de vraag hoe de andere deelnemers er in staan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aangezien er geen hints gegeven worden lijkt het me dat vandaag inzenden nog kan (11 sept.). Dat zou anders geweest zijn als er wel hints waren gegeven. Maar regels zijn inderdaad regels. Waar jij alleen over gaat, zoals djk ook al opmerkt.

 

Ik zou er ook geen bezwaar tegen hebben als je de contest verlengt. Er zitten nog een paar nummers bij die me bekend in m'n koptelefoon klinken, helaas kan ik de namen nog niet terug bedenken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee ik heb hem nog niet binnen :P

 

En om eerlijk te zijn (naar iedereen) ben ik er ook vrij zeker van dat op dit moment een nieuwe deelnemer deze contest niet meer gaat winnen.

Het punt is gewoon een principe kwestie en ik wil voorkomen dat er scheve gezichten komen.

Want, zoals iedereen onderhand weet, zou ik het als fanatieke user aan een contest wel vervelend vinden als iemand op het allerlaatste moment inzendt en wint.

 

Maar hetgeen je oppert is wel een goed idee voor een volgende contest ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

EINDSTAND

 

1. Epic90ies [49 punten]

2. Berleas [48 punten]

3. Hinse [40 punten]

4. djkoelkast [34 punten]

5. TMP [28 punten]

6. Keetie [18 punten]

7. Ross [13 punten]

 

Epic90ies mag dus de smurf noemen waarvan de award wordt gemaakt en krijgt daarvan een kleurenversie.

Berleas krijgt de zwart-wit versie van de award.

 

 

ANTWOORDEN

Net als bij het eerste deel staat achter ieder antwoord het tijdstip waarop de lalala te horen is.

 

1.

(Begin)
2.
(Refrein)
3.
(Brug, na refrein)
4.
 (Refrein)
5.
(Refrein)
6.
(00:36)
7.
(Brug, na refrein)
8.
(Refrein)
9.
(Begin)
10.
(02:01)
11.
(Begin)
12.
(Refrein)
13.
(Brug, na refrein)
14.
(Refrein)
15.
(03:23)
16.
(03:23)
17.
(02:10)
18.
(Refrein)
19.
(Refrein)
20.
(Refrein)
21.
 (03:07)
22.
(Refrein)
23.
(03:04)
24. Conny van den Bos - Een Roosje M'n Roosje (02:47)
25.
(04:23)
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wist dat ik die stem van 1 kende, maar ik kwam er gewoon niet op.

Ik wist ook dat het een kerstnummer was, maar zoek maar eens naar een kerstnummer met la la la :P 

 

De nummers die ik niet had had ik ook echt nooit meer gevonden, ze zeggen me allemaal niets. Leuke en vooral diverse contest. Complimenten RM!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha, leuk dat deze posts verschijnen :P

 

Ik zocht met deze contest naar het geschikte moment (net na het WK (nummer 5), voor kerst (nummer 1) en tussen de songfestivals van 2014 en 2015 in (nummer 22) :P

Nummer 18 werd overigens ook gedaan door de Belgische artitest Milo in Studio Brasil tijdens het WK (met Hugo Borst).

En wat mij ook verbaasde tijdens de contest was dat nummer 14 niet zo snel werd gevonden, terwijl dat nummer nu in de huidige lijsten staat en veel te horen is.

 

Overigens, nummer 6 en nummer 19 staan er tussen vanwege het recentelijk bekijken van de films Bro's Before Hoes en Scream 4 (beide nummers zijn in de aftiteling te horen)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha, leuk dat deze posts verschijnen :P

 

Ik zocht met deze contest naar het geschikte moment (net na het WK (nummer 5), voor kerst (nummer 1) en tussen de songfestivals van 2014 en 2015 in (nummer 22) :P

Nummer 18 werd overigens ook gedaan door de Belgische artitest Milo in Studio Brasil tijdens het WK (met Hugo Borst).

En wat mij ook verbaasde tijdens de contest was dat nummer 14 niet zo snel werd gevonden, terwijl dat nummer nu in de huidige lijsten staat en veel te horen is.

 

Overigens, nummer 6 en nummer 19 staan er tussen vanwege het recentelijk bekijken van de films Bro's Before Hoes en Scream 4 (beide nummers zijn in de aftiteling te horen)

 

Ah, Bro's before Ho's daar ken ik dat nummer dus van, alleen daar kwam ik pas achter toen je de uitslag had gegeven en ik dus het hele nummer op YT kon bekijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ondanks dat er in de OP stond dat de winnaar een smurf na keuze mocht noemen heb ik in dit bericht al een award voorbereid:

Brilsmurf

 

Mocht Epic90ies een andere smurf willen, dan is dat uiteraard ook mogelijk maar dan gaat het wat langer duren voordat de award gemaakt kan worden, gezien ik de aankomende dagen niet actief kan zijn op het forum.

 

post-206-0-04453400-1410552263_thumb.png

post-206-0-35620300-1410552268_thumb.png

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog gewonnen ook, wat leuk!

Ik ben een paar dagen op pad geweest in Drenthe, vandaar mijn late reactie.

Maar de brilsmurfaward is wat mij betreft prima hoor!

En bij nummer 22: Ik kwam niet op de juiste artiest en heb er dagen over na liggen denken wie we zochten.

Ik ken het nummer namelijk van schlager-artieste Heidi Brühl.

Bedankt dat je me eindelijk uit mijn lijden hebt verlost! :P

aangepast door Epic90ies
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Leuke contest weer! Veel meer had ik er zelf niet uit kunnen halen.

 

De awards zijn uitgedeeld ;)!

 

Thanks voor alle leuke reacties ;)

 

De contest kan dan wat mij betreft gesloten worden.

Inmiddels ben ik al weer op zoek naar nieuwe nummers voor een 3e deel, die ik zeker niet uitsluit voor de toekomst! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...