Ga naar inhoud

RetroGaming SurpriseBox


Aanbevolen berichten

Nou ik wilde niet adverteren,  ook geen reclame maken. Wilde alleen mede verzamelaars op de hoogte stellen van onze spullen omdat het gewoon echt goede spullen zijn, alles nog nieuw in de verpakkingen of blisters en de meeste dingen al meer als 20 jaar hier in het magazijn staan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou ik wilde niet adverteren,  ook geen reclame maken. Wilde alleen mede verzamelaars op de hoogte stellen van onze spullen omdat het gewoon echt goede spullen zijn, alles nog nieuw in de verpakkingen of blisters en de meeste dingen al meer als 20 jaar hier in het magazijn staan.

 

Retroforum is 100% vrij van reclame en wordt 100% betaald door donaties en de rest komt 100% uit eigen zak. Wat jij aanbiedt is misschien leuk, maar tegelijk ook commerciëel. Een forum onderhouden kost een hoop en dat doen we met liefde, maar het is geen springplank om gratis reclame te maken voor je commerciële advertenties of veilingen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou ik wilde niet adverteren,  ook geen reclame maken. Wilde alleen mede verzamelaars op de hoogte stellen van onze spullen omdat het gewoon echt goede spullen zijn, alles nog nieuw in de verpakkingen of blisters en de meeste dingen al meer als 20 jaar hier in het magazijn staan.

Mensen op de hoogte stellen van je product wat je aanbiedt = geen reclame maken? Dude, ga ergens anders kromme uitspraken rechtlullen. :')

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...