Ga naar inhoud

Wat een getwitter


Aanbevolen berichten

Wat een getwitter.

Toen ik de aankondiging las in de Teletekst van de NOS Whatsapp kleurt gelezen berichten, dacht ik - zoals ik wel vaker denk als ik lees over nieuwe 'uitgevonden' apps: O, maar zo'n programma bestaat al lang in DOS!

NOS-TT  126 do 06 nov  12:22:31

Whatsapp kleurt gelezen berichten

Gebruikers van Whatsapp kunnen vanaf nu zien of hun bericht is gelezen door de ontvanger. Achter het bericht komen dan twee blauwe vinkjes te staan. Het is ook mogelijk om te zien wanneer de app is afgeleverd en gelezen, of juist hoelang de app is genegeerd.

Op Twitter is een stroom van kritiek op gang gekomen. De onaangekondigde update van de mobiele berichtendienst wordt  gezien als schending van de privacy. 

Whatsapp heeft meer dan 8,7 miljoen  gebruikers in Nederland en blijft zeer populair. Tussen september vorig jaar en eind vorige maand zijn er een miljoen gebruikers bij gekomen.

Toen ik het echter gelezen had, bleek het anders te zijn dan gedacht. Ik dacht dat het zoiets zou worden;

 

post-598-0-85868500-1415381365_thumb.jpg

 

Niet dus, alleen maar een paar gekleurde vinkjes... ;)

 


 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik gebruik geen WhatsApp meer sinds het is overgenomen door Facebook, ik heb Telegram als alternatief, werkt nog veel beter ook. Ik heb geen last van bepaalde kleuren vinkjes.

 

Over Telegram was ook eea te doen volgens mij, hoewel ik niet alle ins en outs ken (geen TLS, SHA-1-protocol, in Russische handen, etc). Ik ben destijds overgestapt naar Telegram, maar binnen een paar weken waren al mijn contacten weer terug bij Whatsapp en kon ik er teveel niet meer bereiken via Telegram. Whatsapp blijft dus de de facto standaard, of je er nou blij van wordt of niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...