Ga naar inhoud

'Geplaagd' met Bassie & Adriaan hobby


Aanbevolen berichten

Ik wilde even mijn hart luchten. Ikzelf heb een hele grote belangstelling voor Bassie & Adriaan, maar waarschijnlijk weten de meesten dat al. 

 

Buiten thuis en de scouting weet niemand dat. Maar ik wordt vanwege mijn hobby geplaagd door mij ouders en door mijn broertje. Zij kunnen niet accepteren dat ik dat leuk vind.

 

Ze zeggen steeds zoiets van: 'dat is toch niet voor jouw leeftijd' zoals toen ik van mijn eigen geld de jubileumbox wilde kopen.

Geldt ook voor interesse voor Samson & Gert.  

 

Ik vind dat heel vervelend, wat zou ik volgens jullie moeten doen/zeggen? En wat zouden jullie doen? 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou beginnen met er juist alles behalve zo'n big fuzz van te maken, dat werkt alleen maar tegen je, geloof me. En verder komt er vanzelf een tijd dat 'de hobby' wat inkakt, ik zeg in jouw situatie binnen nu en 2-3 jaar. Als je daarna nog steeds ermee bezig bent zal je je ook veel minder aantrekken van wat je ouders, broertje of scouting (really?) ervan vinden. En in de tussentijd kan een gevatte scherpe opmerking als reactie wonderen doen.

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb wel eens gehoord dat er in menig studentenhuis één of meerdere B&A dvd's in de kast staan :)

Klopt, daarom werden die nachtelijke uitzendingen op Nickelodeon ook zo belachelijk goed bekeken, met een hoger aantal dan destijds op het oude forum actief was. Na het stappen is het best wel een guilty pleasure om doodleuk met een beetje aangeschoten/dronken roesje Bassie en Adriaan te gaan kijken. _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Het grappige is wel dat er op de basisschool best wel neerbuigend over gedaan werd, maar dat men het later na de middelbare school prachtig vond dat ik B&A fan was.

Hoe ouder hoe gekker zullen we maar zeggen. Of misschien juist verstandiger. O-)

 

On ‎3‎-‎1‎-‎2015 at 7:18 PM, djkoelkast said:

Je bent 17?

Volgens mij stonden op de Bassie & Adriaan-dag 'voor alle fans' in 2004 bijna geen mensen van onder de 20 _O-

 

Las dit weer een beetje door en moest hierbij weer spontaan denken aan het moment dat zo'n oud vrouwtje voorbij kwam lopen en jij vroeg: "Mevrouw, hoort u erbij?" _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
On 9-1-2015 at 12:51 AM, samba-boy said:

Klopt, daarom werden die nachtelijke uitzendingen op Nickelodeon ook zo belachelijk goed bekeken, met een hoger aantal dan destijds op het oude forum actief was. Na het stappen is het best wel een guilty pleasure om doodleuk met een beetje aangeschoten/dronken roesje Bassie en Adriaan te gaan kijken. _O-

Niet iets dat ik persoonlijk ooit meegemaakt heb. Arie & Bastiaan, nou da's andere koek. :D

M'n kleine neefje zat laatst precies de afleveringen te kijken (met de bus in Spanje) die daarvoor gebruikt zijn. :O

aangepast door Spiny Norman
Link naar bericht
Delen op andere sites

Toch Griekenland? Dat klopt wel meer met het plot ja van wat mijn neefje zat te kijken.

 

Trouwens is het iemand wel eens opgevallen dat "Arie & Bastiaan" op het einde van deel II de fout ingaan? Bij "de volgende keer..." zeggen ze per ongeluk gewoon Adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...