Ga naar inhoud

''Adriaan is een ongeloofwaardige acrobaat''


Aanbevolen berichten

De wanna-be cabaretier Martijn Koning zei in een artikel in de Volkskrant dat Adriaan een ''ongeloofwaardige acrobaat is''. ''Daar is meer voor nodig dan zo'n pak''. 

 

Lees hier het artikel:http://www.volkskrant.nl/dossier-4-uur-nieuwsbreak/martijn-koning-alsof-adriaan-een-geloofwaardige-acrobaat-is~a3749544/

(Even doorsrcollen het is wel klein stukje). 

 

Dit is een tijdje geleden geweest, maar toen kende ik Retroforum helemaal nog niet 

 

Ik moet zeggen: zeker toen ik het voor het las, was ik aardig kwaad om dit artikel. Hij heeft geen idee hoe groot The Crocksons waren.. Wie denkt hij wel dat hij is.  :(

Meestal als mensen B&A niet leuk vinden boeit dit me weinig, maar deze keer boeide het me wél. 

 

Ik vind eigenlijk Martijn Koning zelf een ongeloofwaardige cabaretier. Helemaal niet grappig.. Beetje proberend..

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

ja idd moest ook gelijk denken... voor b&a waren ze toch de crocksons in zuid Amerika

 

Niet alleen, Ze waren wereldwijd actief in nachtclubs. Bas en Aad vinden ook de Crocksontijd hun hoogtepunt omdat ze toen wereldberoemd waren. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...