Ga naar inhoud

GEZOCHT Gamecube adapter voor de wiiu


Aanbevolen berichten

Volgens mij zijn ze in herproductie, het is een fabeltje dat het om een gelimiteerde oplage zou gaan. Ik heb er één weten te bemachtigen, maar heb er twee nodig. 

De winkels hebben zelfs niet genoeg geleverd gekregen om pre-orders af te handelen. Toen de schaarste bekend werd heb ik er meteen twee besteld, bij verschillende winkels. De ene kwam binnen (Intertoys volgens mij), en de andere is nog steeds niet geleverd (beetje bizar voor iets dat ik in november betaald heb). Dit is bij Media Markt. De officiële status is nu "Leverancier komt met vervanging". Wanneer echter, daar worden geen uitspraken over gedaan.

 

Voor mensen die echt geen zin hebben om te wachten zijn er een aantal alternatieven;

1. Mayflash Gamecube / Wii adapter; die plug je eenvoudig in je Wiimote en je NGC controller weer daar in. Voordeel is dat ze ook met andere spellen werken omdat ze volgens mij de Classic Controller nabootsen, nadeel is dat je er maar 1 op kan aansluiten (los van dat je ze waarschijnlijk uit verweg Azië moet importeren), heb er hier van ellende ook maar twee van aangeschaft. Kan dus nu 6 Gamecube controllers aansluiten.

2. De third party controllers met officiële licentie; deze plug je ook in je WiiMotes (wat veel mensen nog niet weten). Het betreft de Hori Battle Pads en de PDP Fightpads met semi-retro thema's als "Yoshi" etc. Binnenkort komen er nog meer uit met thema's als "Samus".

aangepast door Spikey
Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...