Ga naar inhoud

Retro games, consoles en computers


Aanbevolen berichten

Beste forumleden van het Retroforum,

 

Allereerst een groet aan alle forumleden (die ook geintresseerd zijn Retro games, consoles en computers.)

Mijn naam is Julian, retroliefhebber, columnist en docent.

Ik ben op dit forum terechtgekomen door een video van het retroforum waarbij zijn aanwezig waren bij de Retro Game Experience in Hilversum: http://www.youtube.com/watch?v=Ft2aRqk45m8.

 

Ik dacht ik ga even neuzen bij de buren en het is complimentwaardig, vandaar mijn aanmelding!

Zelf ben ik mede-eigenaar van een website waarbij ook Retro games, consoles en computers centraal staat en ook wij beschikken over een forum.

Zelf ben ik benieuwd naar jullie mening over de verschillende Mario Karts?

Wij hebben namelijk net een video gemaakt waarbij Mario Kart centraal staat: http://www.youtube.com/watch?v=Evu1AtqmQyY.

 

Dit begint overigens te veel op een reclamepost te lijken, dat is niet de bedoeling, al kan ik het niet laten...

Waar het hart vol van is...

 

Overigens ga ik het forum uitvoerig bekijken!

 

Groet,

 

Julian

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom, ben zelf ook nieuw. Schaamteloze reclame stelt men hier niet op prijs lijkt me zo, maar je klinkt nogal geloofwaardig. 

 

Dank voor het filmpje, hoe heb je de video feed opgenomen, welk programma gebruik je voor edits? Die Power Unlimited review lol; "Karts moeilijk te besturen", "een maandje speelbaar",  ja dat heb je als je de instructies niet leest en gevorderde karakters kiest en daar een maand bij blijft. 

 

Zelf was ik in de tijd werkelijk verslaafd aan Mario Kart. De atmosfeer was uniek, en is - zoals genoemd in de video- een echo van Mario World, qua concept. Het eerste moment op Rainbow Road was onvergetelijk. Mario Kart 64 was relatief weinig innoverend, maar wat mij betreft even verslavend, hebben we stukgespeeld. Double Dash is mijn favoriet qua level design, en de 2-speler opties zijn hilarisch. Wii had intens rare keuzes in welke levels er terugkwamen.  Wii U.....ben nog een mening aan het vormen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik doe het bewerken van de films niet, dat doet iemand anders van de crew.

Ja, het zijn mooie series.

Ik heb de recentere versies van Mario Kart niet gespeeld...

Kan er dus ook geen mening over vormen...

Welkom op ons forum trouwens.

Ik hoop dat jij je ook nog even voorstelt aldaar...

Hoor het graag!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben pas later bekend geworden met de Mario Kart serie. Ik hou namelijk helemaal niet van race spellen, maar toen ik Mario Kart: Double Dash kreeg voor de GameCube, was ik snel verkocht. Daarom heb ik later ook Mario Kart Wii en Mario Kart 8 gekocht. Soms vind ik het wel jammer dat ik vroeger niet meer spellen gekocht heb, vooral voor de Super Nintendo. Dat is en blijft mijn meest favoriete console.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ook qua investering was het goed geweest om retro games in een eter Stadium aan te schaffen.

Man, wat is dat omhoog gegaan.

Klopt idd, met betrekking tot ons forum.

We gaan de komende tijd investeren in een nieuwe look!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik doe het bewerken van de films niet, dat doet iemand anders van de crew.

Ja, het zijn mooie series.

Ik heb de recentere versies van Mario Kart niet gespeeld...

Kan er dus ook geen mening over vormen...

Welkom op ons forum trouwens.

Ik hoop dat jij je ook nog even voorstelt aldaar...

Hoor het graag!

 

Dat je hier reclame maakt voor je forum is al niet erg netjes, maar dat je hier ook nog je users daar aanspreekt vind ik er wel over gaan.

Je kreeg het voordeel van de twijfel, maar op deze manier schaamteloos users overhevelen vind ik niet tof.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...