Floris97 Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Ik wou even mijn beklaag doen over al die domme Disney XD programma's die ze tegenwoordig uitzenden, het lijkt of het allemaal maar kopieën van elkaar zijn en ze zijn allemaal maar even dom. De series slaan helemaal nergens op en zijn altijd wel even beroerd geacteerd. Daar komt bovenop dat het ook nog heel slecht gesynchroniseerd is waardoor het nog slechter is, en als het al niet erg genoeg is hebben deze programma's ook nog altijd wel een lachband. Ook de animatieseries zijn heel slecht getekend en allemaal even dom (vind ik). Iets van vijf jaar geleden vond ik Disney XD nog wel redelijk, maar nu vind ik het echt heel slecht... Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Kijk het al heel lang niet meer, alleen Pokémon nog. Fox Kids was zo geniaal. Quote Link to post Share on other sites
kamikaza87 Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 daarvoor hebben we tegenwoordig internet floris nu weet ik niet hoe oud je bent maar als je goede series wilt kijken kun je het best of online kijken of downloaden live action kijk ik weinig en veelal adult only maar cartoons kijk ik veel anime aanraders zijn -no game no life -log horizon -ald noah zero en mocht je retro cartoons willen dan moet je streetfighter 2 v is bekijken Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts