Ga naar inhoud

Favoriete reclame


Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Er is nu een nieuwe reclame van Mora, waarin een werkneemster stopt met werken.

"Janine, werken met jou was is één woord: On-ge-lo-fe-lijk *piep*"

En dan blijkt die piep het piepen van de magnetron te zijn _O-

Ook vind ik die reclame van Wehkamp met die hondjes geweldig, dan lopen er steeds hondjes weg van de brievenbus en bij elke hond staat er "Gewend aan Wehkamp". Op een gegeven moment blijft er één hondje liggen, dan staat er "Niet gewend aan Wehkamp", en dan valt de Wehkamp-gids bovenop die hond. -0-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ook vind ik die reclame van Wehkamp met die hondjes geweldig, dan lopen er steeds hondjes weg van de brievenbus en bij elke hond staat er "Gewend aan Wehkamp". Op een gegeven moment blijft er één hondje liggen, dan staat er "Niet gewend aan Wehkamp", en dan valt de Wehkamp-gids bovenop die hond. -0-

Ik kreeg vanmiddag een protestmail van één of andere actiegroep die

volop TEGEN die reclame zijn, omdat er honden in mishandeld worden. :?

Dus of ik even op een link wilde klikken en op de site nogmaals ergens op stemmen, zodoende. O}

Heb ik niet gedaan hoor, overigens. Stom gezeik. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Er komen hier regelmatig reclames langs die echt belachelijk zijn, nog erger dan de Nederlandse, maar er zijn ook een paar leuke.

Eentje is Cingular, een Amerikaans mobiel netwerk. Op het eerste gezicht lijkt het alsof moeder en tienerdochter knallende ruzie hebben, maar als je gaat luisteren naar wat ze eigenlijk zeggen, zijn het dingen als "Why do you insist treating me as an adult", "I really love you!" en "I know you really mean that". Echt grappig en behoorlijk "clever".

Een andere reclame die opvallend is, is die van Venus, scheermesjes voor vrouwen. Hij is niet leuk, tot je even goed gaat nadenken over de slogan: "Reveal the goddess inside". Hoe doe je dat, met een scheermesje?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...