Ga naar inhoud

Zijn hier Gameboyverzamelaars ?


Aanbevolen berichten

Ik ben ook geen verzamelaar, maar ik wel het één en het ander liggen, was vroeger van mijn neef, gekregen van oma.

 

Ik speel er nooit meer mee. Maar ik durf het ook niet weg te doen. Er zitten best leuke spelletjes bij, ik speelde het meest Pokemon Fire red en Super Mario advance, simpel maar leuk.

De rest (behalve Super Mario deluxe, Pokemon Yellow, Pokemon Blue) vond ik niks aan... 

 

Mijn verzameling: 

Orgineel hoesje:

post-1055-0-06925200-1423152476_thumb.jpg

Gameboy zelf:

post-1055-0-46664800-1423152476_thumb.jpg

Spelletjes:

 

post-1055-0-19219000-1423152651_thumb.jpg

post-1055-0-11151600-1423152515_thumb.jpg

aangepast door Floris97
Link naar bericht
Delen op andere sites

^ Hey, die officiële tas heb ik ook. Als ook dat koffer-kistje. GBA heb ik wel veel inderdaad ook, maar dacht dat we t hier over het GB/GBC tijdperk hadden.

 

Anywhose mocht je Pokemon Yellow of Super Mario DX ooit verkopen, ik ben je man  :W

Link naar bericht
Delen op andere sites

Anywhose mocht je Pokemon Yellow of Super Mario DX ooit verkopen, ik ben je man  

 

Ik speel er nooit meer mee. Maar ik durf het ook niet weg te doen.   :P 

 

 

PS: volgens mij betekent  :W : uitgeluld... 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast, was meer een geintje, om aan te geven, "wants".  Geloof me, ik heb al genoeg Game Boy troep (incluis een zojuist gekochte Gameboy Color). Proofs;

 

post-1088-0-43810000-1423162696_thumb.jpg

 

post-1088-0-60790300-1423162687_thumb.jpg

 

post-1088-0-18570800-1423162707_thumb.jpg

 

Vraag me altijd af waar de rest van mn doosjes zijn gebleven =(. Verdwenen zoals sokken in de wasmachine.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat kussen _O_

 

TT veranderd, want ik kon het niet meer aanzien die spatiefout.

 

I know! Een keer van broer gehad, "hier voor je retro inrichting" lolz.

 

Maar uhm... "gameboy" staat nu aan elkaar, terwijl het toch echt Game Boy is. =). 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Verzamel niet specifiek voor de gameboy, maar mijn hardware collectie bestaat uit, diverse originele gameboys, een rode play it loud gameboy, 2 gameboy pockets, pokemon gbc, gewone gbc, gameboy advance, gameboy advanced sp, gameboy advanced sp ags101, gameboy micro, super gameboy en gameboy player voor de gamecube.

Link naar bericht
Delen op andere sites

RM5pI9x.jpg

Ik verzamel eigenlijk alleen Mario spellen op de Gameboy, liefst alleen de platform games, maar soms krijg je ook wat andere dingen mee.

Oude foto, inmiddels wat meer spellen erbij.

 

Heb overigens wel wat andere gameboy spellen en andere retro consoles.

aangepast door Nikey
Link naar bericht
Delen op andere sites

En ook jij welkom op Retroforum ^O^ Leuk al die nieuwe users!

 

Dank je, recent eigenlijk weer het retro gamen opgepakt, maar ik zie wel wat er veel veranderd is i.v.m. een jaar of 6 a 7 geleden. De prijzen zijn echt door het dak geschoten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank je, recent eigenlijk weer het retro gamen opgepakt, maar ik zie wel wat er veel veranderd is i.v.m. een jaar of 6 a 7 geleden. De prijzen zijn echt door het dak geschoten.

Komt ook door de handelaren die het in de bol is geschoten. Hartelijk welkom :D Straks als ik thuis ben even mijn broers kamer opstruinen en zijn collectie fotograferen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...