Ga naar inhoud

Nintendo leveringsproblemen


Aanbevolen berichten

Ben echt zo klaar met Nintendo die niet genoeg kan leveren om pre-orders te vullen. 

Het vierde product op mijn lijst wat ik misloop is zojuist toegevoegd.

 

Totale lijst;

 

- Nintendo Gamecube controller adapter (had er 2 besteld, kreeg er maar 1).

- Wii-Fit Amiibo 

- Marth Amiibo

- Majora's Mask limited edition

 

:{

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja ik ga ze dus niet sparen als ze niet allemaal enigzins normaal beschikbaar zijn. K heb er al wat gekregen van anderen though (waar ik niet om vroeg lol). 

 

Maar nu ik een Majora's Mask ltd figurine ook nog eens misloop, ftw wil Nintendo mijn geld wel. * IS TRIGGERED *

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laatste bezoek aan de mediamarkt had ook als uitkomst letterlijk 1 metertje Nintendo-games. Grote titels ontbraken volledig. Vervolgens bij de kassa gekeken naar de Wii-shop online kaarten... Was er alleen oude troep, niet inwisselbaar in de Wii-u shop. Dus: nee, soms willen ze je geld niet ;-)

Wel iets wat ik totaal niet snap is waarom mensen alle 50? Verschillende amiibo's willen. Die dingen zijn 15e per stuk en je kan er bar weinig mee. Met 1 kan je ook vooruit... En dan brengen ze de gewildste pas heel laat uit (bowser, wario, megaman)

Ik zei het al na de E3 presentatie: Nintendo kan veel beter :-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb Peach (omdat ik altijd in alle spellen met Peach speel) en ik wil nog wel een Daisy, daar speelt mijn lief altijd mee.

Ohja en 2 van de kippen heten zelfs Peach & Daisy :D

 

De amiibo's die worden uitgebracht zijn de figuurtjes waarmee je kunt spelen / vechten in Super Smash Bros. for Wii U;

Daisy zit daar niet bij, dus de kans is vrij klein dat ze Daisy uit gaan brengen.

Misschien dat ze een Daisy uitbrengen met de komst van Mario Party 10 (dan komt er in ieder geval wel een Toad).

 

Mijn persoonlijke amiibo's waar ik voor zou gaan zijn Link en Megaman :P

 

Oh ja en back on topic;

 

Spikey, als je niet pre-ordert en het spel gewoon koopt in de winkel (bijvoorbeeld een Mediamarkt) dan biedt dat je meer voordelen dan pre-orderen;

- je hebt het spel dezelfde dag

- je ben minder geld kwijt (bol.com is véél duurder)

- het komt niet beschadigd binnen

 

Het enige nadeel is dat je even de deur uit moet en niet in je luie stoel kan zitten, maar ja dat is toch niet zo erg?

Het bespaart je in ieder geval een hoop frustratie ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je begrijpt me denk ik verkeerd; ik koop het altijd bij een winkel. De winkels hier krijgen niet genoeg geleverd van Nintendo om pre-orders af te handelen, laat staan dat er gewone exemplaren beschikbaar zijn voor verkoop in de winkel; zoals nu bij Majora's Mask ook weer het geval is. Als het om Limited Editions gaat (zoals de versie van Majora's Mask met pin) dan was de eerste oplage ook  de enige, en zul je het dan ook nooit meer kunnen kopen in de winkel. 

 

Mijn MediaMarkt pre-order van de GameCube Controller Adapter is in November betaalt bijvoorbeeld, en dat ging zogezegd niet om een gelimiteerde oplage; heeft dus als status "Leverancier komt met vervanging". 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb je bij jou in de buurt dan eventueel een game-winkel (bijvoorbeeld Nedgame)?

Ik had namelijk dezelfde ervaring met Hyrule Warriors.

Nergens te vinden en bij Nedgame stond het spel een keer of 7 en voor een lager bedrag dan een gemiddeld Wii U spel.

(winkel prijs gemiddeld was € 50,-; bij Nedgame € 45,-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nope, niet in de buurt! Thanks voor de tip trouwens, ze bieden daar nog Majora's Mask Limited EN Wii Fit Trainer Amiibo aan, zo te zien vanuit hun centrale magazijn. Levertijd per post, 1 dag. Niet veel vertrouwen nog, maar ben benieuwd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik bestel zelf niet zo vaak, of ze moeten datgene wat ik wil hebben hier niet in de winkels hebben liggen. Of het moet vreselijk slecht weer zijn  en ik ben dan te ongeduldig om enkele dagen te wachten. :P

Maar in het algemeen ga ik altijd naar de winkel om spellen te kopen. Vind het altijd leuk om tussen de spellen te snuffelen en soms toch nog iets verrassends tegen te komen. Heb nog nooit gehad dat ze een nieuw spel of een nieuwe console al niet meer hadden.

 

Die GameCube adapter is het enige probleem waar ik eigenlijk ooit tegenaan ben gelopen. Dat ding is gewoon niet te krijgen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is Rosalina wel al geleverd in Nederland? Zou inderdaad bij Wave 3 moeten zitten, maar heb nog niemand erover gehoord dus ging er vanuit dat die net als Shulk hier nog niet geland is. 

 

Bij Nedgame vragen ze dus méér geld voor de zeldzame. Mega Man en Sonic beiden 20 euries, King Dedede 30 euries (!).

 

Vandaag bij de MediaMarkt hier bij mn werk wél nog een Zelda en Sheik kunnen snatchen. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is Rosalina wel al geleverd in Nederland? Zou inderdaad bij Wave 3 moeten zitten, maar heb nog niemand erover gehoord dus ging er vanuit dat die net als Shulk hier nog niet geland is. 

 

Bij Nedgame vragen ze dus méér geld voor de zeldzame. Mega Man en Sonic beiden 20 euries, King Dedede 30 euries (!).

 

Vandaag bij de MediaMarkt hier bij mn werk wél nog een Zelda en Sheik kunnen snatchen. 

 

Sonic lag gewoon bij Bart Smit, wel voor 16,95 daar in plaats van de gebruikelijke 15,95.

Rosalina hadden ze wel zeiden ze daar, 2 weken geleden. Ze staat echter nog niet op de kaarten die daar hangen, want die gaan maar tot de 2e reeks.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sterker nog, die nooit in de winkel hebben gelegen :(

 

Nintendo verkoopt gewoon vaker slecht dan goed, maar als ze ineens wel iets goed doen, dan is dat onverwacht en hebben ze geheel niet de tijd om zorgvuldige projecties te maken van productie en leveringsaantallen, laat staan dat ze genoeg capaciteit hebben om überhaupt tegen de vraag op te producren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit klopt ;)

Megaman zit in wave 4 en die is nog niet gelanceerd.

 

Haha, ja maar NU (20 feb) wel  :P . * gaat voor de Game Mania liggen *

aangepast door Spikey
Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha ben je aan het scalpen, Koelkast? Heb Mega Man en Sonic ook kunnen kopen vandaag (release). Game Mania had niks meer, Media Markt nog wel een aantal.

aangepast door Spikey
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Kreeg vandaag weer zo'n een achterlijke MediaMarkt non-update over de in november bestelde / betaalde / niet geleverde Gamecube controller adapter;

 

"Geachte meneer ----------, 
 
Tot onze spijt is uw bestelling niet uit voorraad of direct leverbaar. Tevens is de nalevertijd momenteel onbekend. Desalniettemin zijn wij nog altijd voornemens uw bestelling zo spoedig mogelijk uit te leveren. Mocht u naar aanleiding hiervan echter van de koop af wensen te zien, dan is dat mogelijk. Wij kunnen deze geheel of gedeeltelijk voor u annuleren. Indien de laatste optie uw voorkeur geniet, dan vernemen wij dat graag middels een reactie op dit bericht. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u om in dit bericht uw bestelnummer te vermelden.
 
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
 
 Voor vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice:
0800-0366"
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Vreselijk al die gasten die meteen die amiibo's opkopen, om ze vervolgens voor een veel te hoge prijs op internet aan te bieden.

 

Ik hoop dat al die gasten er lekker mee blijven zitten en die opgekochte Amiibo's nog niet eens aan de straatstenen kwijt kunnen :P.

Aan de andere kant snap ik Nintendo ook nog steeds niet. Als je weet/ziet dat die dingen ontzettend populair zijn, waarom dan niet meer produceren?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoop dat al die gasten er lekker mee blijven zitten en die opgekochte Amiibo's nog niet eens aan de straatstenen kwijt kunnen :P.

Aan de andere kant snap ik Nintendo ook nog steeds niet. Als je weet/ziet dat die dingen ontzettend populair zijn, waarom dan niet meer produceren?

 

Er schijnt nogal veel handwerk in te zitten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er schijnt nogal veel handwerk in te zitten.

Ja dat snap ik :P

 

Maar als voorbeelden:

 

Mario Party 10 serie Amiibo Peach:

Die heeft volgens mij nog geen dag in de winkels gelegen en toen was hij al niet meer leverbaar (nu betaal je er zo'n 60 Euro voor bij bol).

 

Mario Party 10 serie Amiibo Toad:

Deze Amiibo was in eerste instantie nog "goed" leverbaar, totdat er een uitbreiding kwam op het spel Captain Toad Treasure Tracker.

Sinds die uitbreiding is deze niet tot nauwelijks leverbaar (of je moet er 80 Euro voor overhebben bij bol).

 

Het punt dat ik wil maken is dat ze bij Nintendo een prachtige campagne opzetten, maar dat ze er vervolgens voor mooi te weinig van kunnen verkopen.

Je kunt natuurlijk wel 100 uitbreidingen maken en spelletjes uit laten komen waar Amiibo's bij gebruikt kunnen worden, maar als ze niet te koop zijn dan heeft de gebruiker er nog niets aan.

Overigens; de nieuwe Amiibo leveringen waarover je eerder melding deed is er uiteindelijk ook niet gekomen, gemiste kans imo.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Peach is nog overal verkrijgbaar, bedoel je niet Rosalina?

 

En nu zijn die Splatoon Amiibo's ook nog steeds nergens te krijgen, waar gaat dat heen met die dingen.

 

Nee, Peach, maar dan van de Mario Bros. serie (rode stand, zie onder).

Overigens, die Splatoon Amiibo's stonden gisteren toen ik ging kijken bij ons in het dorp nog gewoon in het schap voor € 15,99 per stuk.

 

post-206-0-65310400-1434275276_thumb.png

Link naar bericht
Delen op andere sites

Splatoon heb ik zelf nog nergens gezien, ik heb reserveringen op sites gedaan maar niets gehoord.

Ik wist niet dat er 2 Peachen waren ;(

 

-oh wacht ik zie het al- In de VS volop te krijgen voor 12.99$ 

Er is gewoon 1 bedrijfje die ze geïmporteerd via Bol aanbiedt, tja, dan kun je zelf je prijs bepalen (en vervolgens dus een "waarde" creëren op Marktplaats).

Eigenlijk zou ik er dan gewoon 10 moeten bestellen in de VS en voor de helft van zijn prijs aanbieden, markt verziekt _O-

 

Heb net Peach Super Mario Series + Silver Mario besteld. Net iets boven de $30 incl verzending.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Just wondering maar waarom dóe je dat ook niet gewoon? Levert jou een leuk zakcentje op en maakt ook een statement voor van die nare marktlui. :P

 

Straks blijf ik er mee zitten, dat is ook zonde :P Ik weet niet hoe gek die lui zijn.

Of ze op Catawiki zetten met een reserve er op. Catawiki is toch al helemaal stuk door een paar verkopers die daar zitten :') 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Just wondering maar waarom dóe je dat ook niet gewoon? Levert jou een leuk zakcentje op en maakt ook een statement voor van die nare marktlui. :P

 

Dan ben je geen haar beter dan de opkopers die er al zijn.

Je maakt juist een statement door het NIET te doen en die Amiibo's enkel in de winkel te kopen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb net Peach Super Mario Series + Silver Mario besteld. Net iets boven de $30 incl verzending.

 

Ben je niet bang dat de Amerikaanse import Amiibo's niet werken?

Ik heb ook een Peach Amiibo voor € 25,- gezien in de winkel en die bleek ook import.

Op de achterkant stond heel duidelijk dat die enkel werkten op Amerikaanse systemen...

 

Edit:

Ik ben enkel geinteresseerd in Amiibo's van de Super Mario serie.

Op dit moment zijn dat er 6. Ik heb Peach en Toad nog niet.

De Smash Bros. serie Amiibo's vind ik niet mooi (rare houdingen en hulpstukken ter versteviging)

 

post-206-0-76250200-1434286327_thumb.jpg

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben je niet bang dat de Amerikaanse import Amiibo's niet werken?

Ik heb ook een Peach Amiibo voor € 25,- gezien in de winkel en die bleek ook import.

Op de achterkant stond heel duidelijk dat die enkel werkten op Amerikaanse systemen...

 

Edit:

Ik ben enkel geinteresseerd in Amiibo's van de Super Mario serie.

Op dit moment zijn dat er 6. Ik heb Peach en Toad nog niet.

De Smash Bros. serie Amiibo's vind ik niet mooi (rare houdingen en hulpstukken ter versteviging)

 

attachicon.gifamiibo_supermario_char_lineup-2.jpg

 

Ik ga ze niet gebruiken _O- 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...