Ga naar inhoud

Welke game heb je het laatst gekocht/gespeeld? #2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Splatoon gespeeld en ik begrijp wel waarom het spel zo'n succes is. De online mode werkt echt verslavend en het single player verhaal is ook erg leuk om door te spelen. Zeer epische eindbaas ook. _O_

 

Star Fox Command ook klaar, eerste spel uit de Star Fox reeks dat ik gespeeld heb. Was in het begin even wennen, maar toen ik de besturing onder de knie had werd het steeds leuker. Wil de rest uit de reeks ook nog een keer spelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Splatoon gespeeld en ik begrijp wel waarom het spel zo'n succes is. De online mode werkt echt verslavend [....]

 

Zeg dat. Lang geleden dat ik steeds weer hetzelfde spel wil spelen, of het nu Turf war, Tower control of Splat zones betreft. Speel je het nog, wellicht kunnen we Friendcodes uitwisselen??

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Dat lijkt behoorlijk op Rollercoaster Tycoon... of zitten er toch veel verschillen in?

 

Het is er wel op geïnspireerd, maar hier komt veel meer bij kijken. Zo moeten je kraampjes bevoorraad worden en moeten de gasten daar zo weinig mogelijk last van hebben (maar je kunt speciale paden aanleggen waar alleen staff op kan lopen).

Dit is echter een pre-alphaversie, dus er zit nog niet heel veel in, nog geen doelen, nog geen gevolgen als je te weinig geld hebt of wat anders.

Maar het is nu al ongelooflijk tof :D 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb vandaag enkele cd-i games gekocht.

Zenith en big bang show had ik nog niet.

post-889-0-92526000-1442415261_thumb.jpg

Onlangs ook nog een supervision met 11 games gekocht, waarvan ik er 2 al had. Nu dus 20 games.

Ook heb ik onlangs een ibm ps/2 model30 286 gekocht. Werkt perfect heeft echter geen hdd. Ga nu proberen een dom module te gebruiken als hdd. Hiervoor zal ik wel een hack moeten uitvoeren omdat de psu geen molex aansluiting heeft.

post-889-0-48303400-1442415591_thumb.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die HDD is waarchijnlijk geen IDE maar iets van IBM zelf, ik heb er ook zoeen gehad.

Er zit als je mazzel hebt wel een Basic-ROM in.

Klopt standaard zit er een esdi controller in, welke via de bandkabel zowel stroom als de interface bevat.

Zou er graag een esdi hdd inzetten maar wil er geen via ebay kopen. Vandaar dat ik er een isa ide controller in wil plaatsen vandaar dat ik er een molexkabel bij moet maken.

Mijn ibm heeft idd een rom ingebouwd met basic erop.

Heb inmiddels ook de dallaschip gehackt omdat de interne battery leeg was. Nu een cr2032 aangemaakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Big Bang Show ken ik trouwens niet, maar ziet er ook niet echt uit alsof ik wat mis :P

Heb nog geen tijd gehad om te spelen, maar de cover doet anders denken dan het spel is. Op de cover afgaand verwacht je een spelshow game alla lingo. Maar het schijnt een puzzel game te zijn icm een quiz. Je kunt het puzzelspel dat 100 levels bevat spelen. Mocht je er niet uitkomen dan kun je middels de quizvraag toch verder. Tweede spel soort is een quizgame.
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Vandaag weer een cd-i game op de kop getikt. Dit keer let terg reet. Oftewel lettergreep. Tevens van de week een 386dx40 met 4mb ram, 512k trident tvga9000, sb ct2260, 100md hdd en 3.5" en 5 1/4" diskdrive. Heb er inmiddels een 128mb dom module ingezet om de hdd te vervangen. Nu nog een cdrom speler er in.

post-889-0-14932100-1443730830_thumb.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...