Ga naar inhoud

Welke game heb je het laatst gekocht/gespeeld? #2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Link's Awakening heeft ontzettend veel invloed gehad op de serie in z'n algemeenheid. Het was de eerste met verschillende liedjes voor je ocarina, de eerste met een 'trading sequence'...

 

.....en er zitten bijna onmogelijke hersenkrakers in. "Gooi pot tegen deur aan" ftw.

 

Is dat gewoon een classic gameboy remake?

 

Nee, het is een Gameboy Colour remake van het origineel. Er zijn wat veranderingen in aangebracht ook. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben toch blij dat ik met een soort inhaalslag bezig ben. Er zitten echt juweeltjes tussen al die spellen die ik nooit gespeeld heb. Zo’n Link’s Awakening bijvoorbeeld. Behalve de verrassend soepele gameplay, heb je ook nog het verhaal. Dat werd in die spellen nog niet zo uitgebreid verteld, maar toch zat er een hele goede lijn in. Dan zit je bij de credits toch nog even ademloos naar je scherm te staren. Zelfde had ik ook bij die Metroid spellen. Ik hoop dat ik nog veel moois tegenkom. _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

Link's Awakening einde  :'(

 

Als je 100% speelt krijg je volgens mij een iets positiever scherm (daar doe je zonder hulp vrij lang over).

aangepast door Spikey
Link naar bericht
Delen op andere sites

The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D vandaag afgesloten en daarmee dus eindelijk eens dit spel gespeeld. _O_

Waar ik jaren geleden met de N64 versie totaal niet overweg kon, geniet ik er nu optimaal van. Tijden kunnen veranderen. :D

Op naar Majora's Mask.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Super Mario Bros. Deluxe gespeeld. Dit zijn Super Mario Bros. en de oorspronkelijke Super Mario Bros. 2 in één spel, plus enkele extra's.

Na deel 2 weer gespeeld te hebben, begrijp ik wel waarom ze destijds dachten dat die te moeilijk zou zijn. Wat een sprongen moest je daar uitvoeren. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

En weer een Zelda spel doorgespeeld: The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D.

Wat vroeger voor geen meter lukte, gaat nu een stuk beter. :D

Weinig grote dungeons in deze, maar daardoor wel veel meer wat je tussendoor moet doen. Heerlijk spel weer. _O_

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik moet eerst even mijn grafische kaart upgraden voor ik daar aan ga beginnen. :{

 

Hij doet het vrij goed ook met mindere kaarten.

Tip: koop een gebruikte GTX 480 of GTX 580 voor onder de 100 euro, heb je een topkaart van een paar jaar terug, die draait het makkelijk op behoorlijke kwaliteit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Frey, zet asjeblieft een camera klaar en... Dat was het, speel lekker verder. _O- Maar wauw man, met dat tempo van je kun je serieus Retroforums eigen letsplayer worden. :D

 

Ik kijk wel veel Let's Plays, maar zelf zou ik er echt niet aan toe komen. :P

Ik moet gewoon lekker kunnen spelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh die mini classics, die zijn leuk, ik heb er ook 1 van. Wel nog in verpakking dus die mag nooit open ;(

Ik heb voorzichtig de bovenkant opengeknipt. Op die manier kun je de mini er gewoon uit pakken, maar blijft het karton onbeschadigd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Puzzle & Dragons Z + Puzzle & Dragons: Super Mario Bros. Edition, een lange naam en ook een erg lang spel. :P

Het wordt ook echt pittig in de latere werelden. En dan moet ik nog de special worlds doen en het Puzzle & Dragons gedeelte.

Na ruim 50 uur dus nog niet eens op de helft. Even een pauze nu hoor. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

The Legend of Zelda: The Wind Waker eindelijk eens helemaal gespeeld. Gekregen met kerstmis 2003, maar nooit verder gekomen dan de eerste dungeon. :P

Ging nu een stuk makkelijker, al had ik later soms wel nog even een walkthrough nodig. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

11377362_707891769338451_542534100343816

 

Deze zijn vandaag nog bezorgd. :P

 

Ik mag hopen voor je dat je, als je ze uiteindelijk allemaal wilt hebben, een vette bankrekening hebt.

Of je moet toevallig King Dedede al hebben...

 

post-206-0-33771000-1433758563_thumb.png

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ach ja, vraagprijzen van "verkopers" op bol, dat is nog erger volk dan op Marktplaats hoor.

Soms complimenteren ze elkaar (of het zijn dezelfde).

Eerst iets duur op bol.com aanbieden en vervolgens een tientje er onder op Marktplaats en dan zeggen "bij bol kost het zoveel" 

 

:') 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...