Ga naar inhoud

House of Cards


Aanbevolen berichten

b46lup.png

 

Amerikaanse tv-serie die wordt uitgezonden op Netflix. Kevin Spacey speelt de hoofdrol als Frank Underwood, een ambitieuze politicus in Washington D.C. Hij wordt bijgestaan door zijn vrouw, gespeeld door Robin Wright. De serie is gebaseerd op de gelijknamige BBC-serie uit 1990.

Het eerste seizoen begon op 1 februari 2013 en besloeg dertien afleveringen. Een tweede seizoen van dertien afleveringen volgde in februari 2014. Eind deze maand volgt seizoen drie.

 

Nog meer mensen die deze serie volgen? Seizoen 1 en 2 waren zeer de moeite waard. Benieuwd wat het derde seizoen brengt met Underwood als president.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb hiervan wel veel reclame op YouTube gezien , maar (nog) niet gezien. Het lijkt me wel een interessante serie, maar om hier nou Netflix voor aan te schaffen, nee. 

(Al lijkt in eerste instantie een beetje propaganda-achtig.) 

 

Is er een kans dat dit ook op (Nederlandse) televisie wordt uitgezonden? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

 

 

Is er een kans dat dit ook op (Nederlandse) televisie wordt uitgezonden? ;)

 

Aangezien je in Nederland ook gewoon een abonnement op Netflix kunt aanschaffen lijkt het mij niet dat het (ook) op een andere Nederlandse zender wordt uitgezonden, dan snijdt Netflix zichzelf in de vingers...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aangezien je in Nederland ook gewoon een abonnement op Netflix kunt aanschaffen lijkt het mij niet dat het (ook) op een andere Nederlandse zender wordt uitgezonden, dan snijdt Netflix zichzelf in de vingers...

 

Nee, dat is ook weer waar, maar jammer.. Misschien toch maar Netflix aanschaffen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 years later...

Ik hoorde op de radio dat Boris van der Ham het al mocht kijken voordat het uitkwam.

Hij zei ook letterlijk dat toen hij dat liet weten via social media een hele hoop negatieve verwensingen naar zijn hoofd kreeg.

 

Seizoen 5 schijnt een goede aanvulling van het vorige seizoen te zijn en het zou wel eens het laatste seizoen kunnen zijn, hoewel dat niet hoeft.

Zelf kijk ik het niet (ik volg al heel veel series), maar ik sluit niet uit om een het een keer te kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Het kaartenhuis is totaal in elkaar gezakt.

 

Alleen niet zoals Netflix had gehoopt. Met terugwerkende kracht schijnt men beter na seizoen 2 te hebben kunnen stoppen met kijken, vanaf daar ging het al bergafwaarts. Seizoen 6 is gewoon één groot treinongeluk en níemand hoor ik positief schrijven over dat seizoen. Belachelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...