Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Deze Tivoli song reclame zat eerst ook bij de oude reclame contest toegevoegd, maar daar ik er niets over kon vinden is hij weggelaten. En nog steeds kan ik er niets over vinden.

 

Wie wel? De zanger lijkt me Edwin Rutten te zijn, maar ja, soms lijken stemmen zo op elkaar (niet te vaak luisteren, het liedje blijft in je hoofd hangen... reclame hè - ik wou dat ik nou... :) ).

 

Tivoli.zip

Link naar bericht
Delen op andere sites

Reclame voor tabak.. 

 

Ik denk niet dat het Edwin Rutten is, die heeft een veel rollendere R 

 

Weet je het zeker dat dit hem niet is ?  :P

 

Ik denk dat het hem wél is, ik luister nu echt iets van Edwin Rutten en ik hoor geen verschil...

 

Heel leuk liedje, jammer dat het zo kort is en reclame voor tabak is... 

 

Ik zal hem wel een mailtje sturen, hopelijk weten we over een tijdje meer.. Je kan altijd proberen, We zullen zien.. 

aangepast door Floris97
Link naar bericht
Delen op andere sites

Al heel snel kreeg ik een antwoord, ik had eerst gedacht dat ik geen antwoord zou krijgen, maar dus wel: 

 

 

Beste Floris,

 

Hoe wonderlijk het ook klinkt: ik zou het niet weten.

Het zou heel goed kunnen.

Ik laat het nog eens aan iemand anders horen.

 

Hartelijke groet,

Edwin Rutten

 

Tsja, als ik zo'n veelzijdig artiest als hem was. Zou ik ook gezongen liedjes vergeten..  :P

 

Geweldig eigenlijk, mail terugkrijgen van één van mijn jeugdhelden. 

 

Binnenkort weten we (hopelijk) meer...

aangepast door Floris97
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Nou van die Edwin Rutten horen we dus niks meer. Wel een beetje jammer en ook raar, eerst reageert heel snel.

Maar daarna hoor je niks meer van hem.

 

Ik vraag me ook af waarom hij iemand anders er nog naar laat kijken, en waarom hij gewoon na een tijdje terug reageert met iets van 'sorry ik weet 't niet'. 

 

Trouwens ik lees net dat Tivoli een lichte shag was voor vrouwen.

Bron

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou van die Edwin Rutten horen we dus niks meer. Wel een beetje jammer en ook raar, eerst reageert heel snel.

Maar daarna hoor je niks meer van hem.

 

Ik vraag me ook af waarom hij iemand anders er nog naar laat kijken, en waarom hij gewoon na een tijdje terug reageert met iets van 'sorry ik weet 't niet'. 

 

Trouwens ik lees net dat Tivoli een lichte shag was voor vrouwen.

Bron

Ik denk dat het er mee te maken heeft dat het niet zo netjes is om mails integraal van begin tot eind op internet te pleuren. Verder zijn er altijd mensen rondom personalities die alles bijhouden en meer weten van die persoon dan de persoon zelf. Dus dat bedoelt hij met "ik laat er iemand even naar kijken".

En daarnaast, heb je haast ofzo? Keetie was degene die het zich afvroeg in eerste instantie en jij mailt meteen al Edwin Rutten. :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou van die Edwin Rutten horen we dus niks meer. Wel een beetje jammer en ook raar, eerst reageert heel snel.

Maar daarna hoor je niks meer van hem.

 

Ik vraag me ook af waarom hij iemand anders er nog naar laat kijken, en waarom hij gewoon na een tijdje terug reageert met iets van 'sorry ik weet 't niet'. 

 

Trouwens ik lees net dat Tivoli een lichte shag was voor vrouwen.

Bron

 

Mooi dat je toch iets hebt kunnen vinden over Tivoli. Alleen, je leest en schrijft te snel, er staat een lichte sigaret voor vrouwen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 years later...

Toen het deze week zo'n aangenaam weertje was, moest ik aan een terrasje denken. En daarbij aan die Tivoli reclame (ik wou dat ik nou zat te kletsen met mijn schat, gezellig bij het venster van zo'n heerlijk restaurantje in het hartje van de stad).
De zanger lijkt me nog steeds Edwin Rutten te zijn, Er zijn inmiddels vele nieuwe forumleden bijgekomen, die roep ik op om ook eens te luisteren naar dit Tivoli reclameliedje. Wat mij sterkt in mijn overtuiging is het feit dat Edwin Rutten aan meerdere reclames zijn stem gaf.


Reclames waar Edwin Rutten in meespeelde:


Philips batterijen

https://www.youtube.com/watch?v=AVjysOFxWDw

 

Kodak Instamatic

https://www.youtube.com/watch?v=VStPPH5JkBI

 

Brilmij

https://www.youtube.com/watch?v=QLBAjZfuZQg

 

Sprits en chocosprits van NOBO In het STER-blok, na zo'n 5 minuten, denk ik:

https://www.youtube.com/watch?v=sxcEo0RZj98&t=320s

 

er.png.b869f132117d04b131f3d1bd909e8f9a.png

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...