Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zie het puur als verzamelobject, ik heb er 2 uit de verpakking (die ik dubbel heb) en ik doe er vrijwel nooit iets mee.

Dat herken ik... Het is leuk om je favorieten te verzamelen en ergens te presenteren / neer te zetten. In de games zelf kan je er gewoon zeer weinig tot niks mee. Het is nu allemaal heel lucratief voor Nintendo en het ziet er allemaal zeer verzorgd uit, maar ik had er wel meer van verwacht qua NFC en in-game mogelijkheden...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ja, maar dat hadden ze ook al aangekondigd. Mijn verwachtingen waren dus al niet zo hoog. Dan ben ik toch nog blij met wat er uiteindelijk uitgekomen is.

Ik kijk ook meer dan ooit uit daar de nieuwe Zelda na het zien van de beelden.

 

Verder is het vooral weer wachten op een Nintendo Direct.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, dat met Zelda vind ik ook zwaar teleurstellend.

Slechte muziek, slechte graphics en geen nieuwe beelden.

Het zijn allemaal dezelfde beelden die we al 3 jaar hebben gezien.

Twilight Princess HD ziet er opgelapt nog gaver uit en daar hebben ze niet veel tijd in hoeven steken.

De nieuwe Zelda is teleurstellend en voelt niet als Zelda aan.

Nintendo is echt lui geworden en wil makkelijk scoren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nintendo op de E3:

Enkel 3 kwartier Pokemon en 3 hele minuten Zelda... dat is Karig met hoofdletter K..

Dan de nieuwe Zelda:

- voor de 3e E3 op rij nintendo's paradepaardje... Dat is geen onthulling... We weten het wel.

- het is grafisch zeer matig. Maar dat mag niet worden gezegd want het is 'art-style'. Zal best, het is nog steeds grafisch zeer matig.

- waarom is dit zo lang uitgesteld? Het had in het begin van de WiiU levensfase op de markt moeten komen. Er is niks opgelapt, het ziet er nog net zo uit als toen Myamoto in 2014 de demo bij Treehouse speelde.

- geen indrukwekkende trailer, onder andere omdat er geen iconische muziek is... Bij de laatste titel Skyward Sword waren we 'blown away' toen The ballad of the Goddess uit de speakers schalde.

Over de gameplay kunnen we pas later oordelen... maar klimmen en springen voelt wel aan als een soort Assassins Creed/Tom Raider combo in Zelda-style. Dat moeten we eerst ervaren, dan oordelen :)

En dan meer ontopic: de Amiibo. Leuk, maar ook 2 jaar te laat (Amerika release 4 nov., Europa nog onbekend, dus reken maar uit).. Het wordt o.a. gepresenteerd als aanvulling voor Mario party 10. Dat spel is tegen die tijd al 2 jaar uit.

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat zelfs ik wel een beetje klaar ben met Nintendo. Die Diddy en Donkey Kong Amiibo zien er gelikt uit, maar als je alleen een lullig beeldje wil kopen van een game company, dan doe je toch echt iets verkeerd als game company zijnde.

Ik denk toch dat de Amiibo de grootste omzetboost voor het bedrijf zijn geweest afgelopen jaar, dus dat hebben ze al met al behoorlijk slim aangepakt. Het duurt inderdaad wel te lang voor er naast de Amiibo weer iets echt succesvols komt, zoals de nieuwe Zelda. En als je nou enorm veel kon met die Amiibo... het is nu vooral verzameleffect, niet eens vanwege de functies.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk toch dat de Amiibo de grootste omzetboost voor het bedrijf zijn geweest afgelopen jaar, dus dat hebben ze al met al behoorlijk slim aangepakt. Het duurt inderdaad wel te lang voor er naast de Amiibo weer iets echt succesvols komt, zoals de nieuwe Zelda. En als je nou enorm veel kon met die Amiibo... het is nu vooral verzameleffect, niet eens vanwege de functies.

Maar dat bedoel ik. Amiibo; het heeft geen game value. Het is een fucking beeldje. Bij Pokémon was er een verzamelwaarde náást de goede game, of misschien juist dankzij de goede game (of een goede game dankzij de verzamelwaarde... hmmpf :P), maar de goede games vallen de laatste paar jaar best tegen bij Nintendo. Naar mijn persoonlijke mening, that is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Dus zo viert Nintendo (volgens eigen zeggen) groots het 30-jarige bestaan van Zelda... als ze dat moment echt zo belangrijk vinden om te vieren hadden ze denk ik beter de nieuwe Zelda-game iets eerder af gehad en op dit moment gereleased. Was ook slim geweest met de feestdagen. Dit is niets meer dan weer een rijtje Amiibo waar je feitelijk niks aan hebt :)

Commentaar over Yarn Poochy lijkt me verder overbodig (behalve dan dat ik die tegelijk met het spel in mei 2015 in de winkel had gelegd)

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Los van alles vind ik de amiibo ook zwaar lelijk.

Had dan een Zelda serie gemaakt zoals je die ook hebt van Super Mario Bros. (Met rode voetstuk).

In deze serie (met goud/geel voetstuk) valt ook Wolf Link, maar de nieuwe amiibo komen hier niet eens bij in de buurt!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Met die Amiibo van Breath of The Wild erbij heb je straks geloof ik ook al iets van 8 verschillende Link's... beter maken ze dan sowieso eerst Amiibo van characters die er helemaal nog niet zijn. Genoeg keuze, bijv Goomba, Koopa Troopa, Hammer Bros, Petey Piranha, Wiggler, de 7 Koopalings, Birdo, Dry Bowser, Dry Bones, Cranky, Dixie, Toadette, enzovoooorts. Dat is tenminste nog leuk voor het verzameleffect.

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 hours ago, djkoelkast said:

 

En nu hopen op mijn NEE NIET DOEN!-reactie.

 

NEE NIET DOEN!

 

Daar was 'ie ;)

 

 

_O-

 

Zouden die dingen trouwens niet ook gewoon werken als je het doosje met de Amiibo erin boven het aanraakpunt houdt?

Ik bedoel.. ov-chipkaarten scannen toch ook door je portemonnee heen? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minutes ago, MarsM said:

 

_O-

 

Zouden die dingen trouwens niet ook gewoon werken als je het doosje met de Amiibo erin boven het aanraakpunt houdt?

Ik bedoel.. ov-chipkaarten scannen toch ook door je portemonnee heen? ;)

 

...

 

Ik ben nu van plaatsvervangende paniek letterlijk hardop aan het schateren. _O-

EDIT: Oh, hoeft gelukkig niet lees ik hieronder, maar het was een mooie poging :P

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minute ago, MarsM said:

 

_O-

 

Zouden die dingen trouwens niet ook gewoon werken als je het doosje met de Amiibo erin boven het aanraakpunt houdt?

Ik bedoel.. ov-chipkaarten scannen toch ook door je portemonnee heen? ;)

 

Ik heb er 2 dubbel zodat ik er ook een paar kon openmaken en gebruiken. Er zit in de verpakking onder de NFC-chip van de amiibo een stukje folie waardoor het niet werkt in de verpakking, helaas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 hours ago, samba-boy said:

 

...

 

Ik ben nu van plaatsvervangende paniek letterlijk hardop aan het schateren. _O-

 

Graag gedaan! :D 

Ja, het is wel veel gevraagd voor Nintendo opzich.... :P

Mja, ov-chipkaarten zijn ook geen wereldwonder toch :P 

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...