Ga naar inhoud

Super Mario Maker


Aanbevolen berichten

Ik heb er 20 online staan, dat is op het moment mijn max. Zal ze hier zo erbij zetten.

Als iedereen hier gewoon een code plaatst, dan kunnen we die invoeren en de gebruiker volgen. Zien we meteen alle levels van die persoon. :P

 

Deze zijn vrij makkelijk of nog redelijk te doen:

 

Make a Path (SMB) - Code: 1824-0000-0042-BA64

An Easy Stage (NSMBU)

Airship Escape (SMB3)

Amiibo Ride (SMB)

Airship of the Giants (SMW)

Destroy! (SMB)

Mushroom Kindgom (SMW)

Hyrule Castle (SMB)

 

Deze levels zijn wat pittiger; sommige zelfs zeer pittig. De een is lang, de ander is meer een doolhof met puzzels en er zijn ook speedruns:

 

The Jump (SMB)

The Big Mansion (SMW)

The Small Mansion (NSMBU)

Castle Challenge (NSMBU)

Cave of Vines (SMW)

Find Your Way (SMB3)

Bowser's Castle (NSMBU)

Road to Bowser (SMB3)

Zig Zag Over Under (SMW)

Close to the Goal (SMB)

A Short Stage (SMB3)

Run Mario! (SMB3)

aangepast door Frey
Link naar bericht
Delen op andere sites

Soms denk je een makkelijk level gemaakt te hebben, heb je nog maar een klein percentage mensen dat het haalt. Kijk je waar iemand is gestorven en dan blijkt hij al tegen de eerste goomba aan te zijn gelopen... En dan staat je level zo tussen de zeer moeilijke levels. :P

aangepast door Frey
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ah, dat is snel (ik dacht dat super mario maker iets nieuws was). Kunnen we binnenkort inderdaad nieuwe levels bewonderen. Ik bewonder inderdaad de bouwers, waar halen ze de bouwkunst vandaan; er komt natuurlijk heel wat denkkunst bij kijken, want een level moet wel kloppen.

 

Het leuke is: je moet een level zelf uitspelen voor hij online komt. Een level wat voor niemand mogelijk is zal dus nooit online komen.

Natuurlijk heb je als levelmaker kennis van wat er wanneer gebeurt, daardoor kan een level evengoed nog intens moeilijk zijn. Mijn dungeonlevel is goed te doen als je weet wat je moet doen, maar kan in het begin al best lastig zijn als je niet direct de juiste keuze maakt in het begin van het level ;) 

 

Er zijn ook levels die niet meer haalbaar zijn als je 1 fout maakt, die vind ik niet leuk en zou ik zelf ook nooit bouwen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er zijn ook levels die niet meer haalbaar zijn als je 1 fout maakt, die vind ik niet leuk en zou ik zelf ook nooit bouwen.

 

Daar ben ik ook niet dol op nee. Of een lang level waar je op het einde tussen 2 deuren moet kiezen en 1 deur is een automatische dood...

Dan ga ik echt niet weer alles opnieuw spelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het idee is best grappig maar ik hoop dat er DLC in het vooruitzicht zit; de huidige set vind ik te beperkt, vooral aan vijanden en power-ups (hetgeen wat mij betreft een Mario-spel maakt). Het ontbreken van een Mario Bros 2 schil is ernstig jammer.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet online; gaat via de Wii U. Super Mario Bros. 2 is eigenlijk Doki Doki Panic, een Japans spel wat in Amerika als Mario 2 uitkwam. In Japan kwam Mario Bros 2 uit als een moeilijkere editie van SMB (later met Super Mario Allstars uitgebracht als Super Mario Bros: The Lost Levels).

Ze zouden de enemies uit die games wel kunnen verhuizen naar het spel, maar de game is zó verschillend van de platformgames als SMB, SMB 3, World en New, dus ik snap wel waarom het er niet helemaal in zit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...