Ga naar inhoud

Zoekplaatje #2


Aanbevolen berichten

Er is niets speciaals mee gedaan. Ik heb de afgeknipte pluk watten op een zwart kartonnen plaat gelegd en van heel dichtbij (macro) gefotografeerd. Wel is er een zaklampje aan de linkerkant neergelegd en bij aan gezet voor het contrast.

Nee, ik was in een flauwe bui dus ik had het over het eerste bericht van Zoekplaatje #2. Omdat er namelijk nog geen plaatje is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vragen mag, ik zal wat hints geven.

 

De beste man op mijn foto was een schilder rond de tijd van Rembrandt. Het huis waar de buste staat is al enorm oud, een paar honderd jaar.

aangepast door T4600C
Link naar bericht
Delen op andere sites

Binnenkant van een koeltas?

 

Nee, dat is het niet. Er zijn wel overeenkomsten

 

Ga ik in mee.

 

Een beetje warm dus

 

 

Ik zie na even staren er het hoofd van een ijsbeer in :')

 

Dat komt door licht en schaduw. Wat zie je nog meer? :)

 

 

antistatisch zakje?

 

De kleur klopt niet, als je bedoelt wat ik voor me zie bij je antwoord.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 9 months later...

post-598-0-45858200-1474814312_thumb.png

 

Dit plaatje wordt nu bij CASA gebruikt als hint bij het zoeken naar de titel van een spel in hun database. Maar daar gaat het mij niet om. Ik zag hem vandaag anders dan gisteren. Daarom dacht ik hem eerst te plaatsen bij het topic over een plaatje op twee manieren zien. Maar toen ik mijn man vroeg wat hij zag, zag hij niet wat ik zag.

 

Wat zien jullie in dit plaatje?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij bovenstaande kubus zie ik juist dat soms de opening boven en soms de opening onder zit zodat hij als het ware kantelt.

Ik vraag me dan wel af hoe het mogelijk is dat je een logo, wat geen 3D lijnen heeft toch als 3D kunt zien... De kubus heeft wel duidelijk 3D lijnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...