Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Goededag,

 

ik ben een beetje aan het rond neuzen over waar nou eigenlijk een Retro Event word georganiseerd.

nu is het zo dat ik er maar eentje ben tegen gekomen in nederland, is het niet zo populair als in amerika of word het gewoon weinig tot niet georganiseerd?. nu is het zo dat ik alle middelen heb om een Retro Event te kunnen organiseren. maar is de volgende vraag is dan zijn er genoeg mensen die hier naar toe zouden komen. want ik vind het SUPER VET! als zoiets met succes kan worden georganiseerd en misschien wel een leuk vervolg op kan plaats vinden dus eventueel nog meer Beurzen of Events!.

 

ik zou graag jullie mening willen hebben of tips & Tricks.

zo kan ik verder kijken en informeren of het wel rendabel genoeg is om er daadwerkelijk een te organiseren!

 

Mvg Mike

 

Gaming Community Nederland.

 

stuur anders even een berichtje met je ideeén en dan kunnen we ze misschien in werking zetten!

aangepast door MikeDHS
Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom op Retroforum!

 

Er zijn wel evenementen en die worden hier ook aangemeld, alleen helaas krijgen we dan geen linkjes terug van die evenementen. Komt allemaal van 1 kant. Helaas krijgen wij als forum ook nagenoeg geen feedback terug.

Wat ik belangrijk vind is dat je het niet vol moet stouwen met handelaars, zeker niet die met de rode achtergrond fotograferen. Die drijven de prijzen op en dan is het niet eens een beetje leuk meer.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Betreft het voornemen specifiek computerspelletjes? Dat gok ik zo maar even op basis van de vermelding "Gaming Community Nederland" maar wordt me verder niet echt duidelijk op basis van de tekst die erboven staat. :-) Tip 1: duidelijke communicatie. Het aloude wie-wat-waar-wanneer.

 

Waar zo'n beurs ook over mag gaan, 't lijkt me raadzaam eerst eens heel grondig uit te zoeken waarom er zo weinig georganiseerd worden. De wereld is vergeven van de commerciële types die doorgaans geen mogelijkheid onbenut laten om de gekste dingen op poten te zetten, dus als er weinig (spelletjes?)beurzen zijn dan heeft dat misschien zo wel z'n redenen. Wat niet noodzakelijk hoeft te betekenen dat je die niet kan opheffen, maar misschien is het wel niet zo voor de hand liggend om er een succes van te maken als je op het eerste zicht zou denken.

 

(Ik neig naar pessimisme. Dat is meestal vervelend, maar geregeld nuttig.)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou je die kunnen uitleggen want ik snap 'm niet. :?

 

Kijk maar op de bekende verkoopsites welke verkopers steevast veel te dure retroproducten aanbieden en die fotograferen op een rode achtergrond.

 

En aan de TS MikeDHS, het is natuurlijk wel handig om dan zelf ook actief te zijn in je topic ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kijk maar op de bekende verkoopsites welke verkopers steevast veel te dure retroproducten aanbieden en die fotograferen op een rode achtergrond.

 

En aan de TS MikeDHS, het is natuurlijk wel handig om dan zelf ook actief te zijn in je topic ;)

Heb 'm al door en ah joh, gewoon het beestje bij de naam noemen; Magix Buttons, de gamewoekeraars die tot Catawiki zijn doorgedrongen en die van elke Nintendo-turd nog een goudverguld meesterwerk denken te kunnen maken. Walgelijk.
Link naar bericht
Delen op andere sites

sorry voor de late reactie, maar ik waardeer het al dat er terug gereageerd is en jullie eventjes wat tijde nemen om toch advies te geven.

als ik specifiek moet zijn over wat ik eigenlijk wil organiseren is een Game-Event met o.a games zoals Pac-Man, SmashBro's & StreetFighter Arcade echt ARCADE GAMES.

 

en een plaats is eigenlijk nog niet ter spraken gekomen want ik ben op dit moment meer aan het informeren of er wel genoeg vraag naar is.

 

dus om terug te komen op jou reactie Koen. dit is inderdaad voor iedereen die een beetje weet of Retro Gaming populair genoeg is.

 

Mike.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...