Ga naar inhoud

Upcoming games - Nintendo


Aanbevolen berichten

 

nintendoconsoles.png.9d4f69859c09eebd4b4d64840febb363.png

 

Welke Nintendo games kunnen we de komende tijd nog gaan verwachten? Laat hier weten welke games jij het waard vindt om hier vermeld te worden. Of het nou voor de Switch is of voor de (New) 3DS. Wordt er een nieuwe game aangekondigd? Of wordt er eindelijk een datum bekend gemaakt voor een lang verwachte game? Is er belangrijk nieuws omtrent een game die binnenkort verschijnt? Post het hier en zorg ervoor dat niemand het mist. En natuurlijk is het ook vrij om te discussiëren over deze aanstaande spellen. Naar welke Nintendo game kijk jij het meeste uit?
 
 
Nintendo Switch

ARMS (16 juni 2017)

Cars 3: Driven to Win (14 juli 2017)

Splatoon 2 (21 juli 2017)

Minecraft Story Mode: The Complete Adventure (25 augustus 2017)

Mario + Rabbids Kingdom Battle (29 augustus 2017)

Binding of Isaac: Afterbirth+, The (7 september 2017)

LEGO Worlds (8 september 2017)

Touhou Kobuto V: Burst Battle (8 september 2017)

Rayman Legends: Definitive Edition (12 september 2017)

NBA 2K18 (15 september 2017)

Dragon Ball Xenoverse 2 (22 september 2017)

Pokkén Tournament DX (22 september 2017)

The Lego Ninjago Movie Videogame (22 september 2017)

FIFA 18 (29 september 2017)

Battle Chasers: Nightwar (3 oktober 2017)

Axiom Verge: Multiverse Edition (20 oktober 2017)

Fire Emblem Warriors (20 oktober 2017)

Just Dance 2018 (26 oktober 2017)

Nights of Azure 2: Bride of the New Moon (27 oktober 2017)

Super Mario Odyssey (27 oktober 2017)

Farming Simulator 17 (14 november 2017)

Lego Marvel Super Heroes 2 (14 november 2017)

RiMe (17 november 2017)

Elder Scrolls V: Skyrim, The (2017)

Resident Evil: Revelations (2017)

Resident Evil: Revelations 2 (2017)

Rocket League (2017)

Sine Mora EX (2017)

Sonic Forces (2017)

Steep (2017)

Xenoblade Chronicles 2 (2017)

Yooka-Laylee (2017)

Fire Emblem (2018)

Kirby (2018)

Metroid Prime 4 (2018/2019)

Pokémon (2018/2019)

Starlink - Battle for Atlas (2018)

Yoshi (2018)

 

Archief:

 

Ultra Street Fighter II: The Final Challengers (26 mei 2017)
Disgaea 5 Complete (26 mei 2017)
Puyo Puyo Tetris (28 april 2017)
Mario Kart 8 Deluxe (28 april 2017)
Lego City Undercover (7 april 2017)
Super Bomberman R (3 maart 2017)
Skylanders Imaginators (3 maart 2017)
Legend of Zelda: Breath of the Wild, The (3 maart 2017)
Just Dance 2017 (3 maart 2017)
1-2-Switch (3 maart 2017)

 

 

(New) 3DS

Ever Oasis (23 juni 2017)

Dr Kawashima's Devilish Brain Training: Can you stay focused? (28 juli 2017)

Hey! Pikmin (28 juli 2017)

Miitopia (28 juli 2017)

Monster Hunter Stories (8 september 2017)

Metroid: Samus Returns (15 september 2017)

Yo-kai Watch 2: Psychic Specters (29 september 2017)

Layton's Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires' Conspiracy (6 oktober 2017)

Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser's Minions (6 oktober 2017)

Fire Emblem Warriors (20 oktober 2017) [New only]

Pokémon Ultra Sun (17 november 2017)

Pokémon Ultra Moon (17 november 2017)

Etrian Odyssey V: Beyond the Myth (2017)

Mighty No. 9 (2017)

Radiant Historia: Perfect Chronology (2018)

Shin Megami Tensei: Strange Journey Redux (2018)

Sushi Striker: The Way of Sushido (2018)

 

Archief:

 

Farming Simulator 18 (6 juni 2017)

Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia (19 mei 2017)

Yo-Kai Watch 2: Fleshy Souls (7 april 2017)

Yo-Kai Watch 2: Bony Spirits (7 april 2017)

Mario Sport Superstars (10 maart 2017)

Dragon Ball Fusions (17 februari 2017)

Poochy & Yoshi's Woolly World (3 februari 2017)

Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King (20 januari 2017)

Super Mario Maker for Nintendo 3DS (2 december 2016)
Shin Megami Tensei IV: Apocalypse (2 december 2016)
Picross 3D: Round 2 (2 december 2016)
7th Dragon III Code: VFD (2 december 2016)
Animal Crossing: New Leaf - Welcome amiibo (25 november 2016)
Pokémon Moon (23 november 2016)
Pokémon Sun (23 november 2016)
Sega 3D Classics (4 november 2016)
Rhythm Paradise Megamix (21 oktober 2016)
Disney Magical World 2 (14 oktober 2016)
Mario Party: Star Rush (7 oktober 2016)
Sonic Boom: Fire & Ice (30 september 2016)
Dragon Quest VII: Fragments of the Forgotten Past (16 september 2016)
Metroid Prime: Federation Force (2 september 2016)
Monster Hunter Generations (15 juli 2016)
Kirby: Planet Robobot (10 juni 2016)
Fire Emblem Fates: Conquest (20 mei 2016)
Fire Emblem Fates: Birthright (20 mei 2016)
Yo-Kai Watch (29 april 2016)
Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Games (8 april 2016)
Hyrule Warriors Legends (25 maart 2016)
Stella Glow (11 maart 2016)
Bravely Second: End Layer (26 februari 2016)
Pokémon Super Mystery Dungeon (19 februari 2016)
Terraria (12 februari 2016)
Project X Zone 2 (12 februari 2016)
Etrian Odyssey Untold 2: The Fafnir Knight (12 februari 2016)
Legend of Legacy, The (5 februari 2016)
Final Fantasy Explorers (29 januari 2016)
Pokémon Rumble World (22 januari 2016)

 

aangepast door Frey
Link naar bericht
Delen op andere sites

De volgende PlayStation 4 games staan gepland voor een release in 2016, volgens een nieuwe trailer die Sony recent heeft geplaatst. Deze trailer kan je bovenaan het artikel bekijken en de games en bijbehorende releasedata staan hieronder op een rijtje:

aangepast door _Bigmac_
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja pc, het is ook een pc klassieker natuurlijk. Wel jammer van Steam, moet ik dat logge systeem weer gebruiken. Had het liever op GOG gezien.

 

Ik vind Steam handig zat, gog heeft volgens mij nog geen goede "app" waar je alles in kunt zetten, dat vind ik handig van Steam. Ook dat je alles makkelijk kunt downloaden of bijvoorbeeld tijdelijk verwijderen. Heb je bij gog veel meer handwerk aan. Voordeel van gog is natuurlijk DRM-free.

 

Ik ben trouwens erg te spreken over Parkitect, een soort indie-opvolger van Rollercoaster Tycoon 2.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind Steam handig zat, gog heeft volgens mij nog geen goede "app" waar je alles in kunt zetten, dat vind ik handig van Steam. Ook dat je alles makkelijk kunt downloaden of bijvoorbeeld tijdelijk verwijderen. Heb je bij gog veel meer handwerk aan. 

 

Komt er aan en er is al een beta: http://www.gog.com/galaxy. Steam heeft gewoon een veel grotere library omdat ontwikkelaars minder risico op piracy lopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Al iets bekend over een EU WiiU release van Mario & Sonic olympic games 5 (Rio 2016)? ... Daar kijk ik wel echt naar uit, wel ruk dat ze blijkbaar 4/7 Koopalings hebben toegevoegd aan het character roster; doe ze allemaal, of doe ze niet...

Er wordt op18-02 e.e.a. Gereleased, maar natuurlijk weer niet in Europa :( ?

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Al iets bekend over een EU WiiU release van Mario & Sonic olympic games 5 (Rio 2016)? ... Daar kijk ik wel echt naar uit, wel ruk dat ze blijkbaar 4/7 Koopalings hebben toegevoegd aan het character roster; doe ze allemaal, of doe ze niet...

Er wordt op18-02 e.e.a. Gereleased, maar natuurlijk weer niet in Europa :( ?

 

De 3DS versie staat inmiddels voor 8 april, maar helaas nog niets over de Wii U versie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De 3DS versie staat inmiddels voor 8 april, maar helaas nog niets over de Wii U versie.

Ja, Europa volgt dus wederom als laatst en gewoon veel te laat. Ik begrijp nog altijd niet waarom er nog zulke grote verschillen in regio's zijn in releasedata bij Nintendo. Je zou verwachten dat het zeer ruim voor de olympische spelen in de winkel ligt: not.

Het beeld dat de Wii U is opgegeven en dat ze nog even snel willen scoren (zoals bij het karige Mario tennis ultra Smash) wordt zo wel redelijk bevestigd vrees ik :-(

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Laatste post is een half jaar geleden... wordt deze nog up-to-date gehouden?

Opzich fijn zo'n overzicht, mocht je iets missen :)

Zelf ben ik alleen bekend met Nintendo / WiiU en daarvoor staan geen echte nieuwe 'knallers' in het vooruitzicht. Zelda waarschijnlijk in Maart 2017 en verder enkel een Paper Mario binnenkort, maar ik vrees dat dit weer een flop-game wordt...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb wederom het Nintendo gedeelte aangevuld. Aangezien ik vooral Nintendo in de gaten houdt, zal ik dit topic vanaf 2017 door laten gaan als topic voor upcoming games van puur Nintendo consoles. Anderen zouden dan misschien aparte topics kunnen maken voor de rest als er nog behoefte aan is. Beter om een beetje bekend met de consoles te zijn als je de boel bijhoudt. :P 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Minecraft: Story Mode is al diverse malen uitgesteld voor de Wii U, maar nu alle hoofdstukken zijn uitgebracht, is er dan toch een volledige versie verschenen:

 

mccu.png

The Complete Adventure

 

Hij staat eigenlijk pas voor aanstaande vrijdag, maar ligt inmiddels al in de winkels. Zover ik weet is dit meteen het laatste spel voor dit jaar.

Ben benieuwd wat 2017 ons allemaal gaat bieden, vooral met de Nintendo Switch.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eindelijk weer wat goede titels aangekondigd :Y. Vooral Odyssey is een titel die de Switch echt nodig heeft... had er imo eigenlijk met de release al moeten zijn, óf de Switch had een half jaar later moeten komen. Ook goed dat het niet wordt opgevuld met inspiratieloze Mario Party 11 crap, o.i.d. 

 

Wel vrees ik een beetje dat Yoshi en Kirby met 2018 vermelding lekker op de plank blijven en dat met de E3 van 2018 wordt aangekondigd dat ze er in november zijn :')

 

Verder stiekem jammer dat er (nog) geen Donkey Kong is aangekondigd en persoonlijk hoop ik nog steeds op een Wario titel (zeg maar Wario Land 3 home console style ;)). Blijven hopen....

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 16-6-2017 at 10:14, MarsM zei:

óf de Switch had een half jaar later moeten komen.

 

Heb daar de laatste tijd ook mijn hoofd over gebroken en uiteindelijk begrijp ik de beslissing wel om de Switch alvast uit te brengen. Door de flop van de Wii U moest er natuurlijk aardig geïmproviseerd worden. Ik vermoed dat 2017 eigenlijk het laatste jaar van de Nintendo 3DS had moeten worden en 2018 dat van de Wii U. Alle plannen moesten echter worden bijgesteld, waardoor dit het jaar van de Switch is geworden. Je merkte ook vooral vorig jaar dat ze de Wii U langzaam lieten vallen.

 

Men maakte vervolgens de keuze om Breath of the Wild de launch title de maken van de nieuwe console, wat natuurlijk begrijpelijk is. Maar stel dat ze de Switch pas later in het jaar uit zouden brengen, dan zouden de fans dus nóg langer hebben moeten wachten op de nieuwe Zelda en het geduld begon al langzaam op te raken. Het spel was immers al zo vaak uitgesteld. En het eerst voor de Wii U uitbrengen en later pas voor de Switch, dat zou ook een rare keuze geweest zijn. Uiteindelijk hebben ze de gok genomen en uiteindelijk lijkt het goed uit te gaan pakken. Waarschijnlijk wilden ze ook eerst even zien of de Switch daadwerkelijk aan zou slaan. Nou, aan de verkoopcijfers ligt het in ieder geval niet. En de games komen nu ook. Als je kijkt hoeveel top titels er nu in korte tijd aangekondigd zijn, dan is dat al haast net zo veel als het totale aantal toppers op de Wii U. In Japan is Nintendo inmiddels weer helemaal de baas. De verwachting is zelfs dat de Switch in een jaar meer verkocht gaat worden dan de Wii U in totaliteit.

 

Zoals ik iemand op YouTube overigens ook hoorde zeggen, is het te hopen dat de fans ook de spellen massaal weer gaan kopen. Fans wilden Metroid en krijgen dat nu, in tweevoud zelfs. Nu moeten de fans toeslaan en de games in huis halen, want zo toon je Nintendo dat ze op de goede weg zijn. Zelfde geldt ook voor die Mario en Rabbids game. Velen waren daar in het begin zeer sceptisch over, maar zij zijn haast allen zeer positief verrast door de uitwerking. Ubisoft heeft het zo voor elkaar weten te krijgen dat het echt bij elkaar past. Het is mooi dat Nintendo meer met anderen samenwerkt en hun karakters daarbij ter beschikking stelt aan derden. Goede ontwikkelingen. Dat kan in de toekomst alleen nog maar meer moois opleveren.

 

Verder heb ik gewoon echt zin in alles wat komen gaat. Nintendo gaat me aan het hart en het doet me goed om te zien dat ze op de weg terug zijn. _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het oprecht leuk dat Nintendo je aan het hart ligt, maar ik begrijp de keuze echt niet, zoals al vaker aangegeven ;).

Enkele voorbeelden?

 

De enige goede titel van de switch bij de launch was Zelda, de rest van de spellen zijn kleine titels geweest en/of spellen die al eerder uitgegeven werden en onder het mom van een aanvuing "deluxe" opnieuw werden uitgebracht. Een voorbeeld daarvan is Mario Kart 8 deluxe wat niets anders is dan een schijfje met het spel en de DLC vsn de WiiU.

 

Het zou raar zijn om Zelda eerst op de WiiU en later nog eens op de Switch uit te brengen...  Waarom precies? Zoals hierboven aangegeven hebben ze dat al gedaan met meerdere spellen.

 

Ze lieten de WiiU langzaam vallen... in mijn mening hebben ze het keihard laten liggen door spellen heel snel uit te geven zonder echte content, waar heel veel potentie in zat en waar ze niets mee gedaan hebben om te verbeteren. 

Voorbeelden daarvan zijn Mario Tennis Ultra Sport die geen enkele content heeft (waar is bijvoorbeeld de toernooi mode?) En Mario Party 10, waarin ze tegen de wens van de fans in wederom hebben gekozen vpor 4 spelers in 1 karretje.

 

Daarnaast is de WiiU over het algemeen teveel van hetzelfde; Er zijn als je het goed en wel beschouwt enkel titels verschenen met graphics of gameplays zoals we ook op de Wii hebben gezien (meer van hetzelfde en geen vernieuwing).

 

Nintendo werkt met anderen samen; Ja dat is mooi, maar waarom geen samenewerking met bijvoorbeeld Rockstar. Ik zou het bijvoorbeeld fantastisch vinden om ook GTA te kunnen spelen (los van het feit of dit wel of niet kan). 

 

En dat Nintendo (weer) op de goede weg is leg ik ook nog in twijfel en daar ben ik heel sceptisch over. Mede door wat ik al aangaf in deze post en daarnaast omdat ze nog steeds niet voldoende voorraad creeeren. 

Ik zit bijvoorbeeld nog steeds te wachten op een nieuwe lichting Sonic Amiibo en volgens mij hadden ze dat allang kunnen regelen de afgelopen tijd.

 

En als ze echt op de goede weg zijn dan zouden ze de fabs niet constant ogen uitsteken.

Zelda is uitgebracht in maart en na 3 maanden is er alweer een DLC beschikbaar.

Wisten ze dat nog niet in maart? 

De fans hebben eerst 60 euries neer mogen leggen voor het schijfje en vervolgens komt daar nog eens 20 euries bij voor de uitbreiding in 3 maanden tijd.

Had dat spel dan 3 maanden later uitgegeven met DLC op het schijfje erbij.

Of nee.. misschien komt er over een tijdje nog wel een ultimate complete deluxe edition met alled erin, net als bij Mario Kart 8 :P.

 

Begrijp me goed; Het is geen persoonlijk afzeiken, maar ik probeer duidelijk te maken dat in mijn ogen (en ongetwijfeld in de ogen van meerdere gamers) niet alles rooskleurig is ;).

Vat het daarom ook zeker niet persoonlijk op, maar voor mij heeft Nintendo nog een heele lange weg te gaan ;).

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

De aangekondigde games moeten zich nog bewijzen, maar de E3 van 2017 was onmiskenbaar hoopvoller en van meer enthousiasmerende  waarde/inhoud dan de 3 a 4 E3's van afgelopen jaren. In dat opzicht zie ik de goede ontwikkelingen die Frey bedoelt wel.

 

Dat je uiteindelijk ca 4 maanden na de release van de Switch pas voorzichtig iets kunt concluderen over het vroeg lanceren van de Switch (wel/niet verstandig) terwijl de goede content pas een half jaar later werd aangekondigd/beschikbaar komt bevestigt wel een beetje de twijfel in eerste instantie. In feite is er naast Zelda nu nog steeds geen 'knaller' qua Switch-titel beschikbaar en ook Splatoon2 deze maand gaat die knaller nog niet worden (too much of the same).

 

Zelda zou hét argument kunnen zijn geweest voor de vroege Switch release (Zelda niet nog langer uitstellen), maar tegelijkertijd had je ook weer de negatieve media omdat de console nog niet 'af' was/is (de bugs die vermeden had kunnen worden en het online kanaal dat pas veel later komt). Daarnaast was de beschikbaarheid bij de release ook direct weer een probleem. Vandaar dat ik blijf zeggen; why the rush... ik zou het eerst meer geperfectioneerd hebben en het directe contentaanbod breder voorbereid hebben. Lanceren in oktober met Odyssey en Zelda was ook lekker geweest voor de feestdagen... :)

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...