Ga naar inhoud

eenmans game en merchandise winkels?


Aanbevolen berichten

Goedenavond mensen!

 

lange tijd geleden dat ik op het forum heb gekeken veelte druk gehad met werk en verder persoonlijke zaken!

maar hey i'm back! en probeer weer me verslaving aan retrogames (en games in het algemeen) op te pakken.

 

nou had ik een vraagje voor jullie.

 

vroeger (vroegah) als ik op pad ging naar waar dan ook de trein me bracht vond ik daar altijd super veel verschillende game winkels die zowel nieuwe als oude games aanboden of meer bestonden uit leuke game hebben dingetjes.

 

en nu zie ik eigenlijk altijd alleen nog maar de zelfde stomme gamemania of CEX (wil nog geen eens beginnen over de nedgame).... met hier en daar dan toch dat ene game winkeltje waar de prijzen zo hoog zijn omdat ze 1. moeten concurreren tegen de grotere game winkels of 2. een nieuw winkeltje die denk dat E.T. voor de atari al 40 euro waard is in slechte conditie!

 

alleen diep in me hart weet ik dat deze winkels er gewoon nog zijn! alleen uhm.. ik heb ze gewoon nog niet gevonden! wat dan ook gelijk me vraag is!

 

waar de hell zijn ze! weet je wat leuks laat het alsjeblieft weten!

 

met vriendelijke groet,

Dennis *P*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben er zelf niet geweest, weet dus de prijzen niet. Ze hebben wel een vette collectie met boxed games. Als iemand er komt, misschien hier even de prijzen vermelden?

 

http://www.speelmarantje.net/

 

http://www.2dehands.be/computer-game-consoles/games-software/pc-games/-t-speelmarantje-retrogames-zaak-2000-268982745.html

 

https://www.facebook.com/T-Speelmarantje-1521526388138691/

 

Een paar keer bij Gamemania, CEX en nedgame, ze zijn allemaal niet slim genoeg om hun prijzenstickertje >NAAST< het labeltje van de cartridge te plakken. Néé, laten we het VOORAL!  NIET op het andere 80% plastikke gedeelte plakken. Het is toch geen compleet k*t werk om de stikker te verwijderen zonder het label te beschadigen. Want ja, aesthetic is totaal NIET! een van de redenen waarom mensen retro troep willen kopen in plaats van een emulator.

 

Sorry voor mijn rant, ik snap gewoon totaal niet waarom ze het stickertje bij elke cartridge op het labeltje plakken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi al die boxed pc games inderdaad, met name oude pc games zie je überhaupt steeds minder t.o.v. console games.

 

Winkeltjes die zich primair op games richten gaan vroeg of laat mee in de hoge bedragen die ze kunnen vragen. Als je voor normale prijzen iets wilt kopen is de kans vaak veel groter bij een gewone tweedehands koopjeszaak / kringloopwinkel, omdat die niet meteen op catawiki kijken wat ze op basis van catawiki/marktplaats voor een oude game kunnen krijgen.

 

Bij mij om de hoek in Utrecht zit een onooglijk klein zaakje die vooral helemaal vol met kabels en rotzooi ligt. Ik kocht er vorige week 2 slim ps2s voor in totaal 15 euro, handig als reserve. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...