Jump to content
TMP

Welke game heb je het laatst gekocht/gespeeld? #3

Recommended Posts

PeterNY   

Gisteren C&C Generals geprobeerd te spelen maar de www.cnc-online.net server was niet actief helaas. Probeer het vanavond weer.

FireFox 52 werkte wel uitstekend op XP SP3 moet ik zeggen.

Edited by PeterNY

Frey   

Mario Kart 8 Deluxe

Blijft een fantastische Mario Kart met heerlijke gameplay en geweldige banen. Mooi dat de Battle Mode weer terug is.

Heb nu ook alle latere toevoegingen eens kunnen meemaken, want had de DLC zelf niet gekocht. :P

Puyo Puyo Tetris

Echt een leuke combinatie van deze twee puzzel spelletjes. Tetris vond ik altijd al leuk, Puyo Puyo was nieuw voor mij.

Leuke story mode ook waarin je langzaam alle basistechnieken worden bijgebracht.

Frey   

Weer een gemiste klassieker ingehaald: Super Mario 64.

De besturing is wel erg wennen als je Sunshine en vooral Galaxy gewend bent. :P

Al met al een fantastische game, alleen wat lastig dus als je die besturing niet gewend bent. En die wing cap kon ik helemaal niet mee overweg. :P

MarsM   

En ook bij de Amiibo is de Twilight Princess uitvoering naar mijn mening de mooiste uitvoering ;).

Bij Skyward Sword ging het al iets richting de Art-stijl die je ook terugziet bij Breath of the Wild (wat achteraf een passende sfeer aan de spellen geeft)... alleen Link komt in dat Skyward Sword altijd een beetje op me over als te klein en te dik met een gekke wijde gele pofbroek. In Twilight Princess heeft hij duidelijk betere looks (mja, roze bril misschien want het is nog steeds m'n favoriete Zelda titel ;)).

Frey   

19477288_1234378390023117_4919856843546378224_o.thumb.jpg.a0c680aba16fb3553313d7279c27b16a.jpg

Met onder andere Pac-Mania, Dig Dug en Mappy. :D

Frey   

20170714_101009.thumb.jpg.00dc3fd162fd63fe38debeeb7ceaecb8.jpg20170714_101133.thumb.jpg.d631c9f042d68149501d2abbc0df75ce.jpg

Een boek met allemaal box arts van de Super Famicom spellen. Heeft ruim 270 bladzijden.

Edited by Frey

Frey   
1 uur terug, MarsM zei:

Maar nog geen Splatoon2? :)

Kijk eens goed. ;)

MarsM   
6 minuten geleden, Frey zei:

Kijk eens goed. ;)

Wow, viel niet echt op. Die Switch doosjes zijn nog kleiner dan Amiibo-verpakkingen en ze hebben niet het karakteristieke wit en blauw van de Wii en WiiU. Sorry... O-)

Maar al tijd gehad om te spelen? Ben wel benieuwd of het vernieuwend is. :)

De trailer zag er qua gameplay en uiterlijk nogal uit als meer van hetzelfde...

Frey   

Ever Oasis voor de 3DS gespeeld en het is echt een leuk spel. Misschien een beetje ondergesneeuwd door alle aandacht die uitging naar de E3 titels en de recente Switch spellen, maar ik vind het zeker de moeite waard. Je moet niet alleen bewoners naar je Oase zien te krijgen en deze voorzien van materialen om hun winkels goed draaiende te houden, er is ook het hoofdverhaal met enkele Dungeons die soms wat doen denken aan de Zelda reeks. Niet gek als je ziet waar de ontwikkelaar van deze game nog meer aan gewerkt heeft. :P

Nou dat is tot nu toe de enige interessante Switchtitel voor mij, ik wacht nog wel even ;)

Hinse   

Holy, kan jij eens een foto maken van je hele Nintendo-collectie Frey? Je blijft maar in grote getalen inslaan! :P 

Frey   

Komt wel weer een keer. :P

Splatoon 2 gespeeld, weer net zo verslavend als deel 1. Vooral de online battles.

Daarbij is er ook weer de bekende single player mode met overigens weer een geweldig geënsceneerde final boss battle. _O_

Frey   

Super Bomberman R ook gespeeld, ik zit er weer helemaal in. En dan staat de vakantie bijna voor de deur. :D

Bomberman in een modern jasje met een leuke story mode en verrassend goede voice acting moet ik zeggen. :P