Ga naar inhoud

Samson en Gert gaan stoppen


Aanbevolen berichten

Samson & Gert gaan Stoppen

 

Dat is althans de conclusie die getrokken kan worden na een verspreking op het forum van Studio100fan.eu, eerder vandaag. Medewerker 'Anubis4ever1', ook verantwoordelijk voor de nieuwsartikelen daar en daardoor in zeer goed contact met Studio 100, reageerde op het nieuws wat vanochtend naar buiten kwam, toen bij Peter van de Veire werd verteld dat er een nieuw seizoen aan zit te komen:

 

 

Even serieus nuanceren: Ze hebben een idee voor nog een (allerlaatste) seizoen van afleveringen van S&G, maar er is nog NIETS over beslist of zeker (en dat heeft z'n redenen, waar ik niks ga zeggen)

Bron: Forum Studio100fan

 

Hij reageerde hiermee op een screenshot van de tweet van Peter van de Veire.

 

En vooral de kleine, subtiele verspreking "(allerlaatste)" zegt eigenlijk al genoeg; het is nog niet officieel bevestigd maar overduidelijk zeker... Na 26 jaar houden de vrolijke trouwe bobtail en zijn baasje er definitief mee op, met nog één reeks aan nieuwe afleveringen te gaan.

 

post-116-0-71245000-1458253800_thumb.jpg

Foto: ANP

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kent het citaat... niets is zeker, en zelfs dat niet.

 

Ik weet het niet hoor. Uit wat de medewerker schreef zou je kunnen afleiden dat Verhulst op dit ogenblik met het idee rondloopt nog één keer wat met Samson op TV te doen, om daarna te kappen met Samson op het kleine scherm. Of hij daarnaast wil doorgaan met de diverse liveshows: vraagteken. Of hij over tien jaar niet alsnog zin krijgt in weer een nieuw tv-rondje: evengoed een vraagteken.

 

't Zou wel een stukje jeugdsentiment zijn dat verdwijnt. Het is wel leuk als je, tijdens het zappen of zo, figuren tegenkomt die al je hele leven bezig zijn... :-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Om eerlijk te zijn, toen ik langs die nieuwe afleveringen zapte (iets met de burgemeester die lootjes in z'n hoed had zodat hij niet hoefde af te wassen) dacht ik wel: dit is niet meer ok. Het was niet superslecht, maar wel iets wat ze niet meer hadden moeten doen. Het is mooi geweest en zonder Danny Verbiest sowieso kansloos.

Overigens, waarom dat 'stoppen' zo officieel aankondigen. Tegenwoordig is stoppen ook duidelijk niet meer stoppen. We worden overladen met reünies en series die nieuw leven worden ingeblazen... of stoppers die gewoon doorgaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...