Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan tattoo


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Dit is m'n eerste post en ik weet dat ie best ongebruikelijk is :)

Ik loop nl al jaren met het idee om een tattoo (de eerste en de laatste) van Bassie en Adriaan op m'n bovenarm te laten zetten.

En dan precies zo zoals te zien is op de caravan. Ik weet dat het wat vreemd is en de reacties in m'n familie en kennissen kring zijn overwegend negatief en dat begrijp ik ook wel. Aan de andere kant: hoeveel mensen lopen wel niet met een tattoo van Ajax of dat paardje van Twente op hun lijf? Dat vind ik dan weer niet mooi, smaken verschillen natuurlijk. Nu is het wel zo dat wanneer ik bijvoorbeeld op het zwembad ben, laten we zeggen in het bubbelbad, ik me afvraag of het me dan koud laat wat anderen er van zeggen of denken of dat ik stiekum liever mijn rechter bovenarm bedek met m'n linker hand...

Adriaan vindt het trouwens goed want ik kreeg een reactie terug via de mail. Nu is mijn vraag: wat vinden jullie hier op het forum er van? Ik ben trouwens niet volslagen gek maar wijk wel wat af van de norm :)

Ik hoor het graag!

Groeten,

Von Stalhein

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou de plaaggeest doen, minste kans op een claim wegens plagiaat. Het zal niet de eerste keer zijn dat Adriaan terug komt op iets een goed idee vinden omdat dat hem beter uitkomt.

LOL! Doet me aan die cartoon denken van iemand die zoveel op Kuifje lijkt de zijn familie hem uiteindelijk op bevel van de erfgenamen van Hergé moeten verzuipen. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja, het zat er dik in dat er wat grappen over gemaakt zouden worden... :O Gelukkig kun je er zo te zien goed tegen. :)

 

Had je nog een bepaalde plek in gedachten? Één op elke bil misschien, onder het motto "Bassie en Adriaan en de reis door het darmkanaal"?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha, ik dacht toch meer aan m'n rechter bovenarm. Het idee van het darmkanaal is op zich origineel maar toch niet geschikt voor mij :)

Mocht ik er ooit spijt van krijgen (en die kans is aanzienlijk volgens m'n omgeving :)) dan kan ik er altijd nog het gezicht van de baron overheen laten zetten, haha.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou het niet doen, ik denk echt dat je er later spijt van gaat krijgen.

Over 10 a 20 jaar weet bijna niemand meer wie Bassie & Adriaan zijn (waren).

Nu moet ik wel toegeven dat ik überhaupt niet van tatoeages hou.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou het niet doen, ik denk echt dat je er later spijt van gaat krijgen.

Over 10 a 20 jaar weet bijna niemand meer wie Bassie & Adriaan zijn (waren).

Nu moet ik wel toegeven dat ik überhaupt niet van tatoeages hou.

Ach ja, ik denk dat hij daar ook wel over nagedacht heeft. Maar als onverwacht serieuze opmerking: Je hebt twee soorten mensen, de ene heeft spijt van alles wat ze wél gedaan hebben, de ander van alles wat ze niet durfden. Het een is niet beter dan het ander.

 

Op de billen kun je ze altijd verborgen houden, tenzij je vriend/vriendin het volgende vraagt, dan komt het juist goed uit:

 

96c7da4f7d037d03f14ebb2acf6574e8.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nu serieus: de foto van Bassie en Adriaan op Schattenjacht of die van de De Leukste Liedjes-LP, geen namen eronder (tenzij je het oude merchandiselogo, van op de CNR-videobanden, zou gebruiken en alleen dan). Zoiets als tattoo kan, en dat meen ik, fantastisch staan. En spijt, ach... Ik zou er zelf niet mee te koop lopen, maar ik zou ook weer, als ik er de durf voor had, mijn hele rug onderkalken met een tattoo van een grote televisie met op het scherm allemaal verschillende programma's en sterren afgebeeld in 1 mooie grote 'groepsfoto'-achtige illustratie. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Example given: een eerste Pikachu-tattoo die er lachwekkend slecht uit zag en later briljant werd bijgewerkt:

fail-pikachu-tattoo-cover-up-lindsay-bak

Meteen ook de reden dat het voor mij bij praatjes blijft en geen plaatjes.

 

Laat dat een les voor je zijn, Pikachu: Niet zuipen onder het schilderen, dan wordt het niks.

 

Nou ja, ik ben allang blij dat hij niet schildert met Bob Ross.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...