Ga naar inhoud

Nintendo Classic Mini


Aanbevolen berichten

  • 3 months later...
  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Introducing the PlayStation Classic, with 20 pre-installed games

Ā 

Almost 25 years ago, the original PlayStation was introduced to the world. Developed by then Sony Computer Entertainment, it was the first home console in video game history to ship 100 million units worldwide, offering consumers a chance to play games with real-time 3D rendered graphics for the first time in their own homes.

Today, we are so excited to announce that we are bringing back the original PlayStation experience in a new miniaturised version ā€“ PlayStation Classic! The console will come preloaded with 20 classic titles, including fan-favourites such as Final Fantasy VII, Jumping Flash, R4 Ridge Racer Type 4, Tekken 3 and Wild Arms.

The mini console is approximately 45% smaller than the original PlayStation, and it emulates the originalā€™s look and feel by featuring the same controllers and similar packaging.

Ā 

https://blog.eu.playstation.com/2018/09/19/introducing-the-playstation-classic-with-20-pre-installed-games/

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen goedkoop apparaatje (adviesprijs 100 euro), natuurlijk wel wat krachtigere hardware dan SNES en NES en ook meer opslagruimte vereist, maar het blijft veel geld. Daarnaast hangt het nogal af van de titels die er op komen. Voor de PSX zijn zĆ³veel titels verschenen dat je moeilijk een selectie van 20 kan maken. Ik denk dat de selectie niet echt binnen mijn interessegebied zal liggen.

Ā 

Maar goed, het blijft een leuk verzamelobject ;)Ā 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Interessant dingetje, ware het niet dat ik de meeste spellen die ik tof vind van de PSX nog heb liggen of op de PlayStation store hebĀ gekocht en op de PS3 speel.Ā Denk aan Final Fantasy VII, VIII en IX, Gran Turismo 1 en 2 en MGS. Zouden Ć©cht en paar interessante titels Ć©n een Dual Shock bij moeten zitten om het de moeite waard te maken voor mij.Ā 

aangepast door Harm1985
Link naar bericht
Delen op andere sites
48 minuten geleden, Harm1985 zei:

Interessant dingetje, ware het niet dat ik de meeste spellen die ik tof vind van de PSX nog heb liggen of op de PlayStation store hebĀ gekocht en op de PS3 speel.Ā Denk aan Final Fantasy VII, VIII en IX, Gran Turismo 1 en 2 en MGS. Zouden Ć©cht en paar interessante titels Ć©n een Dual Shock bij moeten zitten om het de moeite waard te maken voor mij.Ā 

Voor de meesten zal het net als bij de NES Mini en SNES Mini een gimmick zijn, leuk voor de heb, misschien een korte periode aansluiten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoewel ik de NES en SNES mini wĆ©l heb ga ik deze PlayStation Mini niet kopen. Sowieso omdat ze hebben gekozen voor de pre-Dual Shock controllerĀ O}En verder tja... Het voelt toch anders dan de leuke nostalgieboxjes die de nes en SNES mini waren, voor mij althans.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

De volledige lijst van games is er nu, en het is echt lachwekkend :')Ā Zoveel iconische games die missen; Geen Resident Evil 2, geen Crash Bandicoot. geen Spyro, geen Tekken 2, geen Castlevania, geen MediEvil, geen Fear Effect,Ā geen enkele Tomb Raider game en zo kan ik nog wel even doorgaan.Ā 

Ā 

De lijst:Ā https://www.dutchcowboys.nl/gaming/dit-zijn-de-20-games-die-op-de-playstation-classic-staan

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja ik vond de lineup ook al slecht. Bij PSX heb je natuurlijk wel het 'probleem' dat er in de breedte veel meer behoorlijk goede games zijn waar je uit kunt kiezen. Bij de NES en SNES is de keuze voor de echte toppers veel duidelijker, bij de PSX krijg je toch meer discussie daarover. Maar dan nog had het veel beter gemoeten. En de prijs ligt ook te hoog, voor 60 euro (wat de initiƫle prijs was van de NES mini classic) had ik hem misschien nog overwogen als hebbeding.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...