Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Deze week ben ik een tekstadventure aan het testen met als titel 'Color the Truth', waarbij een beginplaatje is toegevoegd in de kleur groen. "Waarom groen?", vroeg ik de schrijver van het spel, omdat ik het zo vreemd vond staan in combinatie met de titel..

Hij antwoordde: "Vanwege de jalouzie." Maar ik zag een heel andere kleur voor me bij het lezen van de titel en wel blauw, mijn lievelingskleur als jong meisje, ik zou zeggen de kleur van de onschuld.

 

Welke kleur heeft de waarheid voor jullie?

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ach, filosofisch of niet, kleuren zijn belangrijk, bewust of onbewust. Het is jammer dat er tegenwoordig zo weinig reacties meer komen in nieuwe topics. Ooit - in een ver verleden - heb ik eens de vraag gesteld: Wat voor kleur heeft de maandag en waarom? Kwamen best aardige reacties op, toen.

 

Van de Color the Truth auteur heb ik tot op heden niets meer vernomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een beetje filosofie op Retroforum, kan nooit kwaad :D Blauw was lange tijd voor mij de kleur van de waarheid, maar een beetje dat iets iets lichtere marineblauw. Dat donkerblauw hang ik nu teveel aan de VVD :')

 

Maar het is heel gek, het is net als dat ik oranje hang aan vrijdag, rood aan zaterdag en groen aan woensdag. ...Zo stond het vroeger in onze tv-gids. _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...