Ga naar inhoud
TMP

Stel je even voor #3

Recommended Posts

Goedenavond! Ik lees hier al een tijdje mee en nu dus maar besloten om mee aan te melden.

Naam: Harm 
Geboortedatum: 22 januari 1985 (vandaar mijn user name)

Hobby's: Mijn hobby's zijn zeer divers. Vanaf jongs af aan al redelijk TV verslaafd (kind van de jaren 90 dus mijn vrije tijd sleet ik met kijken naar kindernet, met programma's als Ovide, Boes, Alfred Jodokus Kwak en Bassie en Adriaan), tegenwoordig vooral GoT, Big Bang Theory en Netflix. Daarnaast kijk ik graag Formule 1 (al sinds 1997) en MotoGP (sinds 2000 ongeveer).

Als ik tijd over heb (ben getrouwd en heb twee kinderen) game ik ook graag, voornamelijk PS3 (Final Fantasy) maar heb ook een SNES Classic Mini (opgegroeid met een NES en SNES).

Buiten dit alles en groot liefhebber van tattoos. Mag graag naar een mooi stukje inkt kijken en erover discussiëren. Zit ook aardig vol (beide benen, rug en rechter arm).

Oh ja; ook Lego kan mij bekoren. Altijd al veel verzameld (staat nu op zolder) maar het virus is overgeslagen naar min oudste zoon dus langzaam komt het naar beneden. Meeste wat ik heb is uit midden jaren 90.

Hier gekomen via: nooit lid geweest van het B&A forum, maar wel al een liefhebber van de series sinds de kindernet tijd. Bovendien een enorme trivia nerd dus zo bij het B&A archief uitgekomen en vanuit daar ook in andere topics gaan rondneuzen zoals de beste SNES game. Ik ben echt old school en zie dingen graag in originele vorm, zoals Star Wars maar dus ook B&A.

aangepast door Harm1985

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen