Ga naar inhoud

Raad het plaatje: Games! - Editie 4


Aanbevolen berichten

  • Reacties 279
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Anderen zijn natuurlijk ook nog altijd welkom om mee te doen.

Zo hebben @Hinse, @samba-boy en @Ross ook nog aardige scores staan.

Of andere deelnemers uit het verleden, als @Sam, @Keetie, @CNRArcade, @Spikey, @jeugdmemories, @Melki, @VR!DZ, @Lt.Surge, @Deemster, @Weevil...

Je weet nooit wie er nog eens opduikt. :P

Misschien dat @TMP nog eens weet te verrassen met onverwachte kennis. Of een @konijnmini, @Berleas of @Joost.

Hoe meer, hoe beter. :P

aangepast door Frey
Link naar bericht
Delen op andere sites
8 hours ago, djkoelkast said:

Heerlijk hè, zo'n gesloten systeem als iOS :P

Voor dit soort dingen is dat echt onhandig.

 

Yep, dat kan ik alleen maar beamen.

Maar aan de andere kant is een mobiel of tablet, ongeacht het merk, sowieso niet heel ideaal hiervoor. Een desktop blijft dan altijd de beste optie. Qua snel even iets opzoeken of lezen op internet is het opzich wel prettig ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 hours ago, Frey said:

Anderen zijn natuurlijk ook nog altijd welkom om mee te doen.

Zo hebben @Hinse, @samba-boy en @Ross ook nog aardige scores staan.

Of andere deelnemers uit het verleden, als @Sam, @Keetie, @CNRArcade, @Spikey, @jeugdmemories, @Melki, @VR!DZ, @Lt.Surge, @Deemster, @Weevil...

Je weet nooit wie er nog eens opduikt. :P

Misschien dat @TMP nog eens weet te verrassen met onverwachte kennis. Of een @konijnmini, @Berleas of @Joost.

Hoe meer, hoe beter. :P

 

Ik houd het topic wel in de gaten, maar ik heb hier echt nauwelijks verstand van ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is er in ieder geval geen van de hoofdreeks. Dus geen Red, Blue, Yellow, Gold, Silver, Crystal, Ruby, Sapphire, Emerald, Diamond, Pearl, Platinum, Black, White, Black 2, White 2, X, Y, Sun, Moon, FireRed, LeafGreen, HeartGold, SoulSilver, Omega Ruby of Alpha Sapphire.

 

Zo, scheelt dat al wat? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minutes ago, Marvin319 said:

Kan alleen 1 van die japanse zoals Super Saiya Densetsu zijn dan lijkt me. De westerse releases waren dacht 'k allemaal fight games.

 

Deze is het ook.

In Europa is dit spel ook wel bekend als Legend Of Super Saiyan en/of Legend Of The Saiyans

 

Volgende is voor jou ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...