Ga naar inhoud

Wat vinden jullie de minst leuke boef?  

70 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie de minst leuke boef?

    • BB (Geheim Van De Sleutel)
      30
    • BB (Diamant)
      7
    • B1
      8
    • B2 uit de jaren '70
      1
    • De Baron (Gespeeld door Adriaan)
      4
    • De Baron (Gespeeld door Paul)
      0
    • Vlugge Japie
      0
    • B2 uit de jaren '80
      1
    • Handige Harry
      17
    • B100
      2


Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie de minst leuke boef? Ik zelf vind de boevenbaas uit Het Geheim Van De sleutel de minst leuke boef. Opzich ziet hij er best cool uit met zijn Mafia-kleding 8-) , maar ik vond hem niet echt grappig. Wat vinden jullie de minst leuke boef?

(ik heb De Huilende Professor, Joris, De Kapitein en De Plaaggeest er niet in zitten, omdat dat niet echt boeven zijn, vind ik. Ik heb in deze poll dus ALLEEN boeven neergezet.)

--EDIT: GRAAG JE REACTIE ERBIJ! :X (niet boos bedoeld)--

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind *harry* toch wel de minst leuke, hij heeft welgeteld 2 leuke dingen aan zich hij laat zichzelf ontploffen en hij zegt steeds foutje moet kunnen.

En dat wordt tochwel zeer irritant tegen het midden van de Europa-reeks, en dan nog eens een hele Amerika-reeks erbij.

Hij werkt echt op m'n zenuwen tegen het einde dat ik de volledige Europa-reeks had uitgekeken.

Ik vind *bb* echt niet zo slecht, hij is echt het brein achter de hele actie, dus hij moet zijn slaafjes afblaffen ( het zijn dan ook stommelingen ), plus dat hij er echt "maffia" uitziet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ook gestemt op *bb* want het enige wat hij doet is *b1* en *b2oud* afzeiken met: ga achter die kerels aan, en zorg dat de sleutel terugkomt!!!

juist

Link naar bericht
Delen op andere sites
ook gestemt op *bb* want het enige wat hij doet is *b1* en *b2oud* afzeiken met: ga achter die kerels aan, en zorg dat de sleutel terugkomt!!!

Inderdaad! De Paul-baron doet dat daarentegen op een leuke manier.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het moeilijk hoor... Ik ben niet zo weg van Paul Meyer als BB, maar hij heeft ook eigenlijk maar een hele beperkte rol, dus da's niet zijn schuld. Voor HH moet ik in de stemming zijn, soms lig ik dubbel om hem en soms kan ik hem wel schieten. In Frans Kokshoorn kun je al heel sterk de Baron zien die later zou opduiken, met zijn geniale plannen, dus dat is ook niet geweldig...

Ik weet het niet. Toch maar Meyer als BB, humorloze kerel met z'n sigaren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

*bb* --> Kleinste rol, en hij heeft niet een bepaald kenmerk dat grappig is.

Trouwens JennoH, dat van die Aad-Baron:

*adriaan* Dat zou ik ook wel eens willen weten

Link naar bericht
Delen op andere sites

De minst uitgewerkte karakters worden veelal als minste beschouwd, zoals HH en BB (Sleutel). Hun rol is niet gevarieerd genoeg vergeleken met de tijd dat ze in beeld zijn. Paul van Soest had wel een iets boeiendere rol mogen krijgen van mij. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
De BB uit de diamant. Volgens mij is dat iemand die B & A op de plaatselijke camping hebben opgepikt tijdens hun vakantie. Ik vind die man een vrij slechte acteur.

Frans Kokshoorn is een vrij gerenommeerd acteur hoor, hij heeft in een hoop andere series gespeeld. Zowel voor als na de Diamant.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe kan iemand nou de Aad Baron of B1 de slechtste boef vinden?!

Mijn stem gaat naar de BB uit de Sleutel. Maar als Joris er bij had gestaan had die mijn stem gekregen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Niet alleen als slechtste boef, maar toch ook als slechtste acteur. Die man is gewoon verschrikkelijk.

Als acteur vind ik het 'm wel goed doen. Alleen het personage vind ik behoorlijk irritant, echt zo'n vervelend ventje. Maar dat was wellicht ook de bedoeling.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind de Aad baron echt geweldig en Joris ook. Ik had Joris zo mijn stem gegeven tussen de leukste boeven (naast de Baron en B2).

Ik heb hier op Harry gestemd, hij heeft toch de minste persoonlijkheid. Hij zit maar een beetje te sleutelen en is nooit echt een boef met karakter.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb op de BB uit de Sleutel gestemd, gewoon omdat het karakter te plat is. Aan de acteur lag het niet, maar het personage was heel eenzijdig en kwam ook weinig in beeld. B1 en B2 waren als karakter al veel meer uitgewerkt. De BB uit de Diamant heeft nog net iets meer tekst en komt meer in beeld, overigens vind ik dat Frans Kokshoorn in de Diamant dit karakter heel goed neerzette: ƃʒƂĀ©cht een doortrapte schurk die BB!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn stem is voor Handige Harry. De rol zegt me niets en zoveel heeft Harry niet voor de Baron betekend. De droge humor van hem is wel weer top *O*

Frans Kokshoorn en Paul Meyer zijn geweldige acteurs! Helemaal top!! Een stem van mij voor het BB personage zal dus nooit gebeuren. Omdat er zulke goede acteurs achter de rol zitten vind ik de rol, hoe klein en makkelijk ook, prachtig neergezet _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
De droge humor van hem is wel weer top *O*

Zoals in de eerste aflevering van de Reis vol verassingen.

*baron* (angstig): Waar is B100??? Waar is B100? Hij is toch niet op de boot?

*harry* (grijnzend): Nee, nee, die vloog als eerste door de voorruit naar buiten. :D

De klasse van HH, en dus niet de minste boef _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Ik ga voor B1. Ook al is ie uniek en de eerste echte B, ik vind hem saai en nogal bot. Ik moet zeggen dat de Boevenbaas uit de Diamant ook niet echt geweldig was, maar B1 is toch net nog wat minder een echt karakter, vind ik.

Daarbij valt het me op dat veel mensen op Handige Harry hebben gestemd. Ik begrijp dit volkomen, ook al ben ik juist een van die mensen die hem net wel kan waarderen, maar dat is ook omdat ik de latere series leuker vind dan de oude.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga voor B1. Ook al is ie uniek en de eerste echte B, ik vind hem saai en nogal bot. Ik moet zeggen dat de Boevenbaas uit de Diamant ook niet echt geweldig was, maar B1 is toch net nog wat minder een echt karakter, vind ik.

Daarbij valt het me op dat veel mensen op Handige Harry hebben gestemd. Ik begrijp dit volkomen, ook al ben ik juist een van die mensen die hem net wel kan waarderen, maar dat is ook omdat ik de latere series leuker vind dan de oude.

B1 is juist mijn favoriet,ik vind ook dat boeven niet lief en aardig moeten zijn.B1 is inderdaad saai en bot,maar dat hoort bij een echte boef vind ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het ook jammer dat de BB uit de sleutel zon kleine rol had, maar met de gezondheid van Paul Meijer destijds had het ook niet groter gekunt. Ik heb ook op de BB uit de sleutel gestemd.

Handige Harry vind ik juist erg tof, vond het als kind altijd erg grappig hoe hij al die fouten maaakte, en dat is eigenlijk altijd gebleven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het ook jammer dat de BB uit de sleutel zon kleine rol had, maar met de gezondheid van Paul Meijer destijds had het ook niet groter gekunt. Ik heb ook op de BB uit de sleutel gestemd.

Handige Harry vind ik juist erg tof, vond het als kind altijd erg grappig hoe hij al die fouten maaakte, en dat is eigenlijk altijd gebleven.

ik vond bb eigelijk wel een sterke rol, best wel evil....

Link naar bericht
Delen op andere sites

B1 is wat mij betreft met grote afstand de minst leuke boef. Om te beginnen heeft hij als personage geen humor, maar als slechterik is hij ook niet overtuigend. Ik denk dat Wil zijn eigen karakter te aardig was.

De BB's vind ik beter geslaagd omdat de scheldpartijen en het sigarenbreken mij toch wel af en toe doen glimlachen. Daarnaast zijn beide BB's overtuigend gemeen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
B1 is wat mij betreft met grote afstand de minst leuke boef. Om te beginnen heeft hij als personage geen humor, maar als slechterik is hij ook niet overtuigend. Ik denk dat Wil zijn eigen karakter te aardig was.

Ik vind B1 juist het meest een boef van ze allemaal.

Ik vind hem wel overtuigend spelend, hij komt over als een serieuze boef ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik vind het erg moeilijk om uit deze lijst een keuze te maken, maar als ik dan moet kiezen ga ik voor de Boevenbaas uit de Sleutel.

Dit omdat hij toch niet veel voorkomt en daardoor ook niet echt bijsterveel scenes en acties heeft die goed zijn of waar je om kunt lachen. Daarnaast kan ik hem af en toe ook niet echt goed verstaan en over het algemeen komt iedere scene waar hij in voorkomt zo'n beetje op hetzelfde neer

*bb* Heb je die sleutel al, frikandel

*b1* Nee baas, het spijt me

*bb* Stommelingen, uilskuikens, frikandellen, ballen gehakt!!! KRRAAAK!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook op *bb* gestemd en niet omdat hij nou zo slecht speelt en ook niet omdat hij er zo maffia achtig dus perfect uitziet, maar puur omdat hij in de hele serie maar 3 zinnen zegt en die constant herhaalt. Dat vindt ik jammer. Ik denk als zijn rol wat beter was uitgewerkt net zoals de BB van Frans Kokshoorn dan had het misschien wel beter geweest met Paul's personage.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb ook op *bb* gestemd en niet omdat hij nou zo slecht speelt en ook niet omdat hij er zo maffia achtig dus perfect uitziet, maar puur omdat hij in de hele serie maar 3 zinnen zegt en die constant herhaalt. Dat vindt ik jammer. Ik denk als zijn rol wat beter was uitgewerkt net zoals de BB van Frans Kokshoorn dan had het misschien wel beter geweest met Paul's personage.

Dat is waar maar het blijft een boeven baas.

En die moeten een beetje maf uit zien vint ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind *b1* de minst leuke boef. Komt in de series naar mijn mening heel nors over. Schijnde in het echt een hele sympathieke vent te zijn.

Het was wel de bedoeling dat hij nors was hƃʒƂĀ©. Hij is namelijk een goede boef, die steeds met een oen moet samenwerken.

Ik vind hem daarom juist een van de beste boeven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Ik heb, net als de meerderheid hier, gestemd op de BB van het geheim van de Sleutel. Grappig is hij niet en ook doet hij bijzonder weinig. B1 en B2 zijn dus met z'n tweeƃʒƂĀ«n verantwoordelijk voor de grappen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...